صنایع سمنان ، ۷۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت ۷۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به صنایع در استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  ، علی تشنه دل در دویست و شصت و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ ، تاکنون ۶۱ واحد صنعتی در استان ، بیش از ۷۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

وی افزود: از ابتدای سال مالی رونق تولید ۹۹ که از شهریورماه می باشد در مجموع ، بیش از ۸۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۱۰ واحد تولیدی استان پرداخت شده است.

 رئیس سازمان صنعت،  معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در بخش تسهیلات رونق تولید ۹۹ ،  سهم صنعت ۶۱ واحد به ارزش ۷۸۶۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۲۴۹ واحد به ارزش ۴۴۸ میلیارد ریال است.

 وی اضافه کرد:تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹  ، ۵۱۱ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از هفده هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که از این تعداد ، ۲۰۱ پرونده جهت عقد قرارداد در بانکهای عامل در دست بررسی می باشد.

  علی تشنه دل ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه ۱۱۶۵ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، در حدود ۲۵۰۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که از این تعداد ، ۷۲ درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه اظهار داشت: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۸۵۰ میلیارد ریال به ۵۵ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و تامین اجتماعی هفت واحد تولیدی استان بررسی شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1468916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =