صنعت نفت و تراکتور تیمهای ریشه دار و با کیفیت فوتبال کشورند/ خانزاده به دلیل مصدومیت در بازی نیست

مدیر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم های صنعت نفت آبادان و تراکترو سازی تبریز تیمهای ریشده و با کیفیت فوبتلا کشورند که در بازی فردا مقابل یکدیگر به میدان می روند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از بازی تیم تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان با ابراز خرسندی از حضور در آبادان و عرض احترام به مردم این شهر، اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم بازی فردا آنست که تیم با اصالت و ریشه دار و قابل احترام فوتبال کشورمان یعنی صنعت نفت آبادان و تراکتور تبریز با یکدیگر مسابقه دارند که با توجه به کیفیت فوتبالی که از هر دو تیم شاهدیم دیداری کاملا با ارزش، تماشایی و جذاب خواهد بود.

وی افزود: صنعت نفت در طول تاریخ همواره تیمهای با کیفیتی داشته که به دنبال ارائه بازی زیبا و خوب بوده اند و تیم تراکتور نیز با توجه به قدمت و سوابقی که در فوتبال کشورمان دارد انتظار می رود که فوتبال در حد بالایی را به نمایش گذارد.

مدیر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: مسلما تیم تراکتوری که قرار است در فصل جدید در چهار رویداد بزرگ فوتبالی  شرکت کند به هر حال انتظار و توقع مردم آذربایجان و هم کشورمان از این تیم آنست که فوتبال با کیفیتی را به نمایش به گذارد.

چمنیان یادآور شد: صنعت نفت تیم خیلی خوبی است و خوشبختانه امسال اتفاق خوبی که در این تیم در قالب جوان گرایی رخ داده کاری بسیار ارزشمند است و نوید روزهای بسیار خوبی را برای این تیم می دهد ضمن اینکه پورموسوی نیز یک سرمربی با شخصیت و فنی است که در کنار امیرحسین پیروانی که از مربیان صاحب اندیشه و سبک است، می تواند هم به تیم صنعت نفت و هم به فوتبال کشورمان بسیار کمک کنند.

وی گفت: ما فردا بازی سختی را مقابل نفت داریم، بازیهای این تیم را دیده ایم. روندی را که ما در هفته گذشته طی کردیم بسیار خوب بود در مقابل ماشین سازی به پیروزی رسیدیم و در مقابل پیکان کیفیت بهتری را به نمایش گذاشتیم ضمن اینکه پیروزی با ارزشی با ۳ گل به دست آوردیم، در هفته گذشته تلاشمان بر این بود که فاصله بازی پیکان تا صنعت نفت را همانطور که این روند بهبودی را دنبال می کنیم سطح انتظار هواداران بی شمار تراکتور را با بهبود و حفظ جایگاهمان در جدول رده بندی، برآورده کنیم امیدواریم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی افزود: در بازی فردا مقابل صنعت نفت بازیکن محروم نداریم اما محمد رضا خانزاده را به دلیل مصدومیت نداریم که البته آماده بازی بود اما برای آنکه بتوانیم برای باقی فصل به طور کامل آن را در اختیار داشته باشیم در این بازی به آن استراحت دایم تا از بازی بعد با تمام قوا وارد مسابقات شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =