کاروان سرمایه‌گذاری استانی ۱۰۰ استارت‌آپ به یزد می‌رسد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از میزبانی استان یزد از رویداد ۱۰۰ استارت‌آپ خبر داد و از تمام دستگاه های مرتبط خواست فعالانه با این رویداد ارزشمند همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ اکرم فداکار در نشست هماهنگی برگزاری رویداد ۱۰۰ استارت‌آپ که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، ضمن اشاره به ظرفیت های استان یزد در حوزه فناوری و نوآوری، خاطرنشان کرد: تاکنون تلاش شده ‌است با وجود نهادهای بومی تامین مالی و توسعه بازار مانند صندوق پژوهش و فناوری یزد ‌و فن بازار منطقه ای یزد و مشارکت بخش صنعت و کارآفرینان یزدی، سرمایه‌گذاری لازم برای سرمایه پذیران فعال در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری استان انجام شود.
فداکار ادامه داد: در ‌استان شرایط خوبی برای توسعه این زیست بوم به وجود آمده است اما علاقه مندیم رویداد کاروان سرمایه‌گذاری استانی ۱۰۰ استارت‌آپ به خوبی در یزد برگزار شود و از این فرصت ارزشمند هم برای سرمایه گذاری و هم برای سایر برنامه های جانبی رویداد استفاده کنیم.
وی از همه دستگاه‌های استان خواست تا فعالانه با کاروان استانی رویداد ۱۰۰ استارت‌آپ به ویژه در حوزه اطلاع رسانی و افزایش حضور تیم های استارت آپی همکاری کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با اشاره به نقش مهم عناصر زیست بوم کارآفرینی و نوآوری استان در این رابطه، گفت: امیدواریم اتاق بازرگانی ‌و مراکزی مانند مرکز نوآوری صنعتی و مرکز خلاقیت شهرداری در کنار دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری، شتاب‌دهنده‌ها و سایر نهادهای زیرساختی و پشتیبان زیست بوم، نقش پررنگ تری در برگزاری رویداد داشته باشند.
فداکار در پایان سخنان خود تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا سرمایه گذاری در استارت‌آپ ها نیز مانند سرمایه‌گذاری در سایر بخش ها کاهش یافته است که امیدواریم با برگزاری رویداد کاروان سرمایه گذاری ١٠٠ استارت‌آپ و انعکاس خوب و شایسته رسانه‌های استان از این رویداد، سرمایه گذاران جدید به ویژه سرمایه گذاران بومی شناسایی و معرفی شوند.
گفتنی است «۱۰۰ استارت‌آپ» برنامه پیوسته سرمایه‌گذاری و شتابدهی غیرمتمرکز است که با همکاری شبکه‌ای از راهبران نام‌آشنای زیست‌بوم کارآفرینی، شتاب‌دهنده‌های همکار و نهادهای خصوصی و دولتی از یک سال گذشته آغاز شده و تلاش می‌کند فرآیند شتاب‌گیری استارت‌آپ‌ها را پیگیری و تسهیل کند.
کاروان سرمایه گذاری استانی ۱۰۰ استارت‌آپ پس از سفر به استان‌های گیلان، قم، اصفهان و کردستان، در آینده نزدیک مهمان استان یزد خواهد بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =