افزایش ۱۷درصدی مصرف گاز در قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از افزایش ۲میلیون مترمکعبی مصرف روزانه گاز طبیعی نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ اسماعیل مفردبوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اعلام این گفت: کل مصرف گاز استان در نخستین روز زمستان امسال بیش از  ۱۳میلیون و ۶۰۰هزار مترمکعب بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل، ۲میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

مفرد بوشهری با اشاره به افزایش مصرف گاز در بخش های خانگی، تجاری و عمومی افزود: افزایش مصرف گاز در این سه بخش در ۹ماه سال جاری بیش از ۹۸میلیون متر مکعب نسبت به سال قبل بوده است که نشان از افزایش ۱۵درصدی در این بخش ها دارد.

او همچنین به افزایش ۷درصدی مصرف گاز در بخش صنایع و CNG اشاره کرد و گفت: مصرف گاز در بخش صنایع و CNG  در ۹ماه گذشته بیش از ۷۲میلیون متر مکعب نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

بوشهری در ادامه اظهار کرد: هم اکنون عمده مصرف گاز طبیعی مربوط به شهرستانهای قزوین و بوئیین زهرا است که این شهرستانها رکوردار مصرف گاز طبیعی در استان هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان با تاکید بر لزوم مصرف بهینه گاز افزود: مشترکین می توانند با اقدامات کوچک نظیر تنظیم دمای محیط بین ۱۸ تا ۲۱درجه سانتی گراد، تنظیم دمای موتورخانه روی ۶۰درجه سانتی گراد و استفاده از  پرده های ضخیم تر، شرکت گاز را در استمرار خدمات رسانی یاری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =