کمبود پکیج و رادیاتور در بازار و راهنمای خرید پکیج دیواری ایران رادیاتور و بوتان

عموما با فرا رسیدن فصل سرد تقاضا برای خرید پکیج دیواری بالا رفته و فروش پکیج در بازار ساماندهی شده است. با همکاری کارخانه‌ها، اتحادیه و نمایندگی‌های فروش پکیج مشروط شده و دریافت‌کنندگان پکیج یا باید مستندات لازم را برای خرید این کالا به نمایندگی‌ها نشان دهند که با تطبیق این مستندات پکیج به متقاضی ارائه می‌شود.

همچنین در این مسیر وضعیت نمایندگی‌ها از دریافت پکیج کارخانه‌ها نیز کنترل می‌شود. همچنبن برای راستی‌آزمایی و کنترل بازار پکیج از نمایندگی‌ها وضعیت فروش آنها مطالبه می شود. چنانچه نمایندگی‌ها سهمیه قبلی‌شان را فروخته باشند باید مدارک لازم (ارائه کارت نصب) را به کارخانه‌ها تحویل دهند . در غیر این صورت اگر مدارکی ارائه نشود از ماه‌های آینده سهمیه جدید به نمایندگی‌ها تعلق نمی‌گیرد. همچنین نصاب به همراه خریدار به محل مورد نظر مراجعه می‌کند و در این شرایط پکیج به این افراد فروخته می‌شود.

این کار برای این است که در این فصل سرما پکیج‌ها به دست مصرف‌کننده واقعی برسد و در این شرایط بازار وسایل گرمایشی گرفتار دلال‌ بازی نشود.

شرکت "ژابیز" آمادگی کامل خود را در کنار کادر مجرب خود اعلام داشته و آمادگی کامل خود را برای مشاوره جهت تهیه تجهیزات گرمایشی از قبیل پکیج دیواری و رادیاتور و همچنین سیستم تصفیه و کولر گازی – اسپلیت اعلام می دارد . شرکت ژابیز با ارائه پکیج رادیاتور هایی که با به‌کارگیری آخرین تجهیزات روز در کشور و راندمان بالا و مصرف بهینه گاز ،در ابعادی کوچک، همراه با ایجاد امنیت کامل و جلوگیری از هدر رفت انرژی و کوتاه کردن مسیر انتقال آب گرم به مقصد و کار کرد بی صدا و آرام و ایمن سعی دارد که با کسب رضایت مصرف کنندگان بتواند باعث اطمینان خاطر آنها شود.ما در این مقاله سعی داریم تا با معرفی کلی از پکیج دیواری بوتان و پکیج دیواری ایران رادیاتور بتوانیم شما را در جهت انتخابی صحیح یاری کنیم.

با توجه به اینکه تمامی پکیج دیواری بوتان تولیدی فن دار و دو مبدله می باشند درنتیجه محدودیتی در مورد نصب این نوع پکیج دیواری وجود نخواهدداشت. لذا انتخاب پکیج دیواری به متراژ واحد مسکونی محدود می شود که در زیر به تفکیک به آن می پردازیم:

واحد های زیر 150 مترمربع:

Parma 22Rsi

Parma 24Rsi

Verona 24Rsi

Perla Pro 24Rsi

Bosch 24w6000

واحدهای150 تا 220 متر مربع:

Perla Pro 28Rsi

Bosch 28w6000

واحدهای 230 تا 300 متر مربع:

Perla Pro 32Rsi

Bosch 35w6000

درصورتی که از این طریق  نتوانستید مدل موردنظر خود را انتخاب کنید می توانید با مراجعه به سایت http://radiator-package.com/ اطلاعات واحد خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن شما را در این مورد راهنمایی کنند یا با شماره های دفتر مرکزی 07138380670-7  تماس حاصل بفرمایید.

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می شوند که می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 22000 تا 36000 اشاره نمود.گروه صنعتی ایران رادیاتور دارای سابقه طولانی در زمینه تولید سیستم های گرمایشی در ایران می باشد

واحد 105 متر:

Eco 22 ff

واحد 150 متر :

Eco 24 ff

M 24 ff

L 24 ff

واحد 220 متر :

L 28 ff

واحد 320 متر :

L 36 ff

راهنمای خرید کولر گازی و اسپلیت

یکی از موضوعات تخصصی که اکثر مصرف کنندگان جهت خرید کولر گازی و اسپلیت میخواهند بدانند اطلاعات از قطعات کولر گازی و اسپلیت میباشد. در واقع مقایسه بهترین کولر گازی اسپلیت ها چه از نظر قیمت و چه از لحاظ کارایی بسته به نوع قطعات بکار رفته در کولر گازی و اسپلیت می باشد. شما میتوانید جهت کسب اطالاعات بیشتر از انواع و مقایسه کولر گازی و اسپلیت ها از لیست قیمت خرید گرفته تا تعمیرات، تعویض قطعات، شرایط استفاده گارانتی  کولر گازی و اسپلیت ها با ما در تماس باشید

دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت ژابیزعلاوه بر سیستم گرمایشی و سرمایشی با ارائه فروش دستگاه فیلتر و قطعات تصفیه آب نیز در خدمت مصرف کنندگان عزیز می باشد. جالب است که بدانید بیماری‌هایی مانند وبا و حصبه از بیماری‌های عفونی هستند که از راه بلع و به علت عدم استفاده افراد از آب باکیفیت جان هموطنانمان را به خطر انداخته و زندگی عادی افراد را دچار اختلال کرده و جان تعداد زیادی از هموطنان مان را به خطر مرگ نزدیک ساخته است!!! پس لازم است قبل از اینکه به فکر معالجه و درمان این بیماری ها باشیم باید به فکر راه پیشگیری باشیم. سیستم های تصفیه آب "شرکت ژابیز" با به‌کارگیری آخرین تکنولوژی در فرآیند تولید و توزیع سیستم های تصفیه آبی در کشور، نگرانی هموطنانمان را برطرف ساخته و با به کارگیری فیلترهای قوی که قادرند کوچک‌ترین میکروبها و باکتریها حتی در ابعاد میکرون یعنی (۱۰ به توان منهای ۶) را شناسایی کرده و مانع ورود این باکتریها و میکروبها به چرخه غذایی هم وطنان عزیزمان شود.

 ما همواره در" شرکت ژابیز" دغدغه سلامت شما را در سر داریم.

تلفن دفتر فروش مرکزی: 07138380670-7

دفتر مرکزی : شیراز-چهارراه هوابرد بسمت بلوار سرباز-بعداز ساختمان بهزیستی-طبقه فوقانی کتلت گوارا واحد4

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1469960