سندرز برای حمایت از لغو وتوی ترامپ شرط گذاشت

ایسنا نوشت:سناتور برنی سندرز دوشنبه گفت، در روند رای‌گیری سنا بر سر لغو وتوی ترامپ روی یک لایحه دفاعی تا زمانی وقت‌کشی می‌کند که چک‌های ۲۰۰۰ دلاری برای کمک به آسیب‌دیدگان آمریکایی از کرونا تصویب شود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، روز دوشنبه مجلس نمایندگان آمریکا به افزایش کمک نقدی مستقیم به ۲۰۰۰ دلار به خانوارهای آمریکایی آسیب‌دیده از کرونا و همچنین لغو وتوی دونالد ترامپ علیه قانون اختیار دفاعی ملی آمریکا رای مثبت دادند که این اولین بار در طول ریاست جمهوری او به شمار می‌رود.

برنی سندرز، از سناتورهای سرشناس آمریکایی دوشنبه اعلام کرد، در روند رای‌گیری سنا بر سر وتوی لایحه دفاعی به دست ترامپ تاخیر می‌اندازد تا زمانی که کمک ۲۰۰۰ دلاری در این مجلس کنگره هم به تصویب برسد.

او در پیامی توییتری نوشت: این هفته میچ مک‌کانل (رهبر اکثریت سنا) در صحن سنا می‌خواهد وتوی ترامپ علیه لایحه بودجه دفاعی ۷۴۰ میلیارد دلاری را به رای بگذارد و بعد برای سال جدید به خانه برود. تا زمانی که این مجلس به افزایش کمک به طبقه کارگر به ۲۰۰۰ دلار رای مثبت ندهد، با لغو وتوی ترامپ مخالفت خواهم کرد.

این نظر سندرز با حمایت اد مارکی، از سناتورهای دموکرات همراه شد که گفت با سندرز در متوقف کردن لایحه دفاعی به منظور افزایش حجم بسته کمک نقدی به خانواده‌های آمریکایی ملحق می‌شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1470985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =