تاکید به رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی در ادارات دولتی

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل همزمان با شروع فصل سرد و افزایش مصرف گاز طبیعی از لزوم رعایت الگوی مصرف بهینه در ادارات و کلیه دستگاههای اجرایی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سردار اسماعیلی با اشاره به بارش برف و برودت هوا در اقصی نقاط استان و لزوم صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی ، به رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی در ادارات دولتی تأکید کرد و گفت ؛ با توجه به مصرف بالای گاز طبیعی و احتمال افت فشار گاز ، مسئولان و کارکنان ادارات دولتی موظف هستند به منظور صرفه جویی در مصرف گاز الگوی بهینه مصرف را رعایت کنند.

اسماعیلی در ادامه ، به رعایت دمای محیط به میزان ۲۱ درجه و در راهرو ها ۱۸ درجه سانتی گراد اشاره کرد و افزود: رعایت دمای رفاه در ادارات و دستگاههای به میزان قابل توجهی در صرفه جویی گاز طبیعی تاثیر گذار خواهد بود وی همچنین به مسئولین ادارات توصیه نمود در خارج از ساعات اداری در شب ها و ایام تعطیل دستگاههای گرمایشی ادارات دولتی بایستی خاموش شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد، با توجه به بخشنامه صادره در خصوص رعایت مصرف بهینه ی گاز از ابتدای آذر ماه سالجاری اکیپ های بازرسی شرکت گاز استان با مراجعه به ادارات و دستگاههای اداری ضمن بازدید از محیط اداری از موتورخانه ها نیز بازدید نموده و در صورت عدم رعایت الزامات مصرف بهینه گاز طبیعی در ابتدا با تذکر و در گامهای بعدی نسبت به قطع گاز ادارات مربوطه اقدام می نمایند.

اسماعیلی در پایان از عموم هم استانی ها بخصوص مدیران سازمان ها و ادارات دولتی خواست ، ضمن رعایت بخشنامه صرفه جویی در مصرف گاز اقدام به معاینه فنی موتورخانه ها و سیستم های گرمایشی نموده و از وسایل گاز سوز استاندارد استفاده کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1471008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =