گردشگران اسرائیلی وسایل هتل‌های دبی را می‌دزدند!

ایرنا نوشت: یک بازرگان رژیم صهیونیستی و مدیر هتلی در دوبی فاش کردند که گردشگران رژیم صهیونیستی وسایل موجود در اتاق های محل اقامت خود در هتل های دوبی را به سرقت می برند.

روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی چاپ لندن در شماره امروز (چهارشنبه ) به نقل از روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارانوت " نوشت: علیرغم گذشت تقریبا یک ماه از آغاز پروازهای مسافربری میان اسراییل و امارات گزارش ها حکایت از آن دارد که " گردشگران های اسراییلی اثاثیه موجود در اتاق های هتل های دوبی را به سرقت می برند.

آحارانوت به نقل از یک بازرگان رژیم صهیونیستی بدون آنکه نامش را ذکر کند، نوشت: من گروهی از جوانان اسراییلی را دیدم در حالی که حوله ها و کتری های برقی را در چمدان های خود جا دادهاند.

بازرگان مزبور تاکید کرد که در چمدان یک گردشگر اسراییلی دیگر در هتل یک چراغ یافت شد که نرخ آن بیش از چند شیکل نیست . ( هر دلار معادل ۳.۲۲ شیکل واحد پول رژیم صهیونیستی است)

مدیر یکی از هتل های مشرف به برج خلیفه در مرکز منطقه تجاری خلیج فارس هم گفت: ما پذیرای صدها گردشگر  از سراسر کشورهای جهان هستیم . برخی از آنان مشکلاتی به وجود می آورند اما تا کنون مشاهده نکردیم که مسافران اثاثیه هتل ها را به سرقت ببرند.

مدیر مزبور در گفت وگو با یدیعوت آحارانوت افزود: ما اخیرا گردشگران اسراییلی را دیده ایم که به هتل می آیند و در چمدان های خود هر آنچه را که به آن دست می یابند قرار می دهند . آنان حوله ها و کیسه های چای کیسه ای و قهوه و حتی لامپ ها را به سرقت می برند.

مدیر هتل گفت: یک بار یک خانواده اسراییلی به همراه دو کودک برای ثبت خروج خود از هتل آمدند و دریافتیم که از اتاق محل اقامت شان برخی از اشیاء مفقود شده است.

وی ادامه داد: وقتی کارکنان هتل سعی کردند به آنها خبر دهند که برخی از وسایل موجود در اتاق محل اقامت شان مفقود شده شروع به جیغ و داد کردند .

وی افزود: پس از صحبت کردن با آنان قبول کردند که در نهایت چمدان های خود را باز کنند و ظرف قالب های یخ قرار داده شده در یخچال و شمعدانی ها و حوله های دست و صورت را در نزد آنان یافتیم. وقتی به آنان گفتیم که به پلیس خواهیم گفت تصمیم گرفتند تا وسایل را سر جای خود قرار دهند و معذرت خواهی کردند.

سه شرکت هواپیمایی مسافربری رژیم صهیونیستی چندی پیش در ماه جاری میلادی به همراه شرکت هواپیمایی دولتی " فلای دوبی" پروازهای مستقیم میان تل اویو و دوبی را راه اندازی کردند.

امارات در اواسط سپتامبر گذشته تحت فشار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا توافق عادی سازی مناسبات با رژیم صهیونیستی را به امضا رساند و دو طرف چندی بعد موافقتنامه معافیت متقابل روادید ورود را منعقد کردند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1471231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 35
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    54 75
    اسرائیل وحشی
    • م IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      39 60
      فکرکنم حق با هیتلر بود!
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      37 74
      الان اگه این هیتلر همه یهودی های جهان رو می کشت،الان اسرائیلی به وجود نمی آمد اینا بدترین آدم های روی کره زمین هستند.
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      50 28
      متاسفانه وضعیت حجاب برخی از مسافرین ایرانی در دبی کمی نگران کننده به نظر میرسه
    • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      54 7
      ایرانی ها در مسافرت به دبی دیگه کتری برقی و دستمال توالت کش نمیرن ولی متاسفانه اکثرشون تو سلف سرویس هتل ها همون به محض ورود کرم کارامل یا ژله رو میریزن رو باقالی پلو !
    • DE ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      28 13
      مگه تو خارج باقالی پلو و ژله می دن؟
  • A.A IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    30 66
    اینا از قاتلا هم بدترن
  • 153p8031260 IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    34 3
    خخخخخ. خسته نباشی
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    32 9
    همش بهونه میارین شما
  • نادر IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    71 17
    چرا كاري كه مردم ايران هم ميكنند را نمي بينيد من چند مسافرت كه رفتم با چشم خودم مسافر هاي ايراني را ديدم كه هر چيز قابل حملي را با خود مي اورند و در هواپيمايي امارات به ايران ديدم كه مسافر هاي ايراني از پتو گرفته تا قاشق و چنگال استيل را در ساك خود جاسازي ميكردند
    • لیانا از آلمان DE ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      3 5
      ما باچشممون دیدیم بارها ایرانیها خیلی دزدی میکنن اینجا تو آلمان و اروپا و ازبزرگترهاشون دولت یاد گرفتن،،،با چشامون دیدم تو یه مهمونی گردو رو با جعبه اش بلندکردن گذاشتن زیرکالسکه بچه و روش پتو انداختن
    • FR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
      1 1
      اینم یجور شباهته دیگه
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      3 0
      این گزارش اختصاصی خبر آنلاین که نیست.انتشار دهنده خبر روزنامه های خودشونه. از رسانه جمهوری اسلامی نبوده بگه. ولی شما که انتظار داری از خبرانلاین از دوطرف خبر پخش بشه اگه این خبر در مورد ایران میبود چی بازهم میامدی اینجا درخواست کنی از کشورهای دیگه هم بنویسید
  • هیدرا IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    27 4
    من فکر می کردم ما ایرانی مبارک هتل وسایل اتاق رو می دونستیم
  • fa IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    40 54
    اون بیچاره هایی که فک میکنن اینا چقد با فرهنگن
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    78 4
    همه جای دنیا دزد داره
    • علایی IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      2 0
      پس چی شد تا دیروز که همه جای دنیا گل و بلبل بود مردم کشورهای دیگه رو مقایسه میکردید با ما اونا همه تو بهشت بودند فقط ما تو جهنم بودیم. ببینید چه با فرهنگند مردمشون همه در رفاه هستند. حالا شد همه جای دنیا دزد هست
  • BlueForever IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    6 2
    با درود لطفا مصاحبه های بامربوط چاپ نفرمایید . مسافرین در اکثر کشورها وسائل هتل ها رو برای خود برمیدارند . دوستانی که نظرات آنچنانی داده اند قطعا تا هتل رامسر خودمون هم تشریف نبرد هاند . در تمام دنیا شامپو، دمپایی راحتی، مسواک ، خمیردندان، پاشنه کش و .... بصورت free و یکبار مصرف درون اتاقها ( بسته به لاکچری بودن هتل ) وجود داره و همه افراد این وسائل را با خود می برند. در بطور نمونه در پروازهای امارات گوشی های هندزفری بسیار مرغوب ( جهت دیدن فیلم و شنیدن موسیقی ) را بطور مجانی و یکبار مصرف در اختیار مسافرین قرار می دهند و می توان آنها را برای خود برداشت . پس لطفا الکی مسائل سیاسی و پیش پا افتاده را bold نفرمایید.
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    1 0
    وای وای دبی نابود شد
  • همایون IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    7 0
    خطاب به اون غیر ایرانی غیرمتمدن که مطمئنم تا حالا دوبی نیامده. من بیش از ۲۰۰ بار به امارات مسافرت کردم به دلیل شغلی. درین همه سال پرواز و اقامت در هتلهای ۲ تا ۵ ستاره، حتی یک بار، حتی یکبار اذیت و آزاری از سمت ایرانیها در هتلها ندیدم. بهترین مسافران دنیا هستند. غالبا چشم و دل سیر و اگر هم صبحانه زیاد میخورند، نوش جانشان چون پول زیادی بابت هتل و پرواز و اقامت دادند و اگر هتلدار بدونه صرف نمیکنه، تعطیل میکند. غالب ایرانیها مثل خودم اصلا حوله همراه دارند و حتی حوله هتل را قبول ندارند. من دهها بار مادرانی را دیدم که برای تک تک بچه ها حوله حمام آورده بودند . گردشگران کشورهای اروپای شرقی و اسراییلیها در همه جا بدنام هستند. اسراییلیها اکثرا مردم فقیری هستند. مهاجرهای غالبا روس هستند که حقوق خوبی که میگیرند با مالیات بالایی که در اسراییل تا ۳۵٪ حقوق میرسه، نابود میشه و واقعا وضعیت لباس و معیشت خوبی ندارند. یهودیهای ما وقتی میروند اسراییل از فقر درصد زیادی از جامعه تعجب میکنند. همسر برادر من از کلیمیهای ایران است و چیزهایی که از تل آویو و بیت المقدس تعریف میکنه را ایرانیها باور نمیکنند.
    • farzad PK ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 0
      برادر عزیز تو رفت امد داشتی من اونجا متولد شدم و زندگی میکنم اولا داری لاف میزنی چون حوله ها یا هر چیز شخصی بعنوان یکبار مصرف هستش دوماً مردم اسراییل و حکومتش پولدارترین هستا سوما کدوم عقل سالم قبول نمیکنه ک آدم فقیر بیاد توی بهترین هتل های دبی شبی چند هزار دلار بده و بعدش بیاد کتری و حوله بدزده حسودی خوبه اما به اندازه اش
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    1 3
    تو کشور خودمون اینقد دزدی میشه که اینا بیشتر به طنز و شوخی میاد
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    4 2
    هیتلر راست میگفت یهودیا دزدن ی ضرب المثل اروپایی هست که میگه به مار اعتماد کن ولی به یهودی نه
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    1 2
    عجب مردم دزد هستند، مربوط به تربیت خانوادگی شان است.
  • نیما IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    2 0
    و علی برکت اللّٰه
  • وحید IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    5 3
    من از اسرائیل دفاع نمیکنم. ولی واقعیت اینه ک میزان پرونده های قضایی در یک کشور مدرک کافی برای اثبات این هست ک اون کشور چقدر دزد و خلافکار داره. ک متاسفانه ایران از این بابت ها جزو کشور هاب در صدر جدوله. ناشر این مقاله شاید واقعیت رو نشر داده باشه و این در تمام دنیا طبیعیه ک هر ادمی از هرکشوری و باهردین و مذهبی ممکنه هرکاری بکنه. مثلا در کشور عربستان هم ک مقرارتش اینقدر سختگیرانه هست دزد و خلافکار پیدا میشه. پس برای قضاوت امار دزدی و کلاهبرداری و خلاف در هرکشوری بجای رجوع ب این موارد ب جداول و امار دقیق رجوع کنیم تا اطلاعات دقیقتر بدست بیاریم. باتشکر
  • همون آدم بدبخت IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    8 1
    بنظرم این نوع دزدی (دزدیدن قاشق و چراخ و لامپ و کتری و...) تازه اونم از یه کشور دیگه چیز خیلی خاصی نیست که تیتر روزنامه ها بشه، ما اینجا آدمایی داریم که از پشت میز کارشون کارخونه میدزدن اونم با پرداخت مبلغ ناچیزی از قیمت کارخونه، زمین میخورن، تریلی تریلی آهن میخورن، دارو رو با کامیون قورت میدن، جنگل رو با درختانش محو میکنن و دریا رو هورت میکشن بجاش بارانداز میکارن.... تازه اصلا جایی هم نمیرن پروازم نمیکنن. بنظرم اینا شاهکار نه کار اون مردم غاصب و بدبختی که با هواپیما میرن دزدی قاشق! بهشون بگید اگه مردید دکل نفت رو بردارید بیارید، ولله بخدا!!!
  • اکرم IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    2 0
    واقعا که آدم بایدچقدحقیرباشه اینهمه هزینه کنه بره اونجاحوله و لامپ توچمدون جاسازی کنه اسرائیلی های بدبخت
  • غضنفر TH ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 1
    دزد داخل هر ملیتی هستش،،،همین ایرانیا خودمون کم نبودن تو هتلهای دبی و ترکیه به زیر سیگاری هتل هم رحم نمیکردن و میدزدیدن
  • کمال IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 2
    با احترام اگر وضع اینجور پیش برودومن با۴۶سال سن وزحمت فراوان نتونم یک پراید قرا ضه بخرم قول شرف اول قالی مسجد رومیدزدم .برادر بزرگتان کمال .
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    بنظر میرسد هتل داران اماراتی در دبی بیش ازآنکه نگران فضاحت عادی سازی روابط با دشمن شماره یک امت اسلامی باشند نگران حوله ها ولامپ ها وکتری برقی های خود هستند وقتی ملتی دوست ودشمنش را بدرستی نشناسد وبا دشمنش روابط بر قرار کند دشمنی مثل صهیونیست های نژاد پرست اول حساسیت ها ودغدغه های اولویت دار آنها را تست می‌کند مثل سرقت حوله وکتری ولامپ هتل ها بعد به سراغ نوامیس آنها از زمین گرفته تا زمان تا زنان میرود
  • مقیمی IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    توی هتل های اینجا هم قبل تسویه باید نیم ساعت تو لابی بشینی تا اتاق را چک کنن بعد مدارکت را می دن اگر چک نمی شد معلوم میشد ما چگونه مردمانی هستیم
  • حسین IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    واقعا مطلبی خنده دار ی گذاشتین
  • Dara IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    0 0
    دقت کنيد سارقان صهیونیست تا با اعتراض کارکنان هتل روبرو شدند اول داد و هوار کردند بعد که با تهدید و قدرت پلیس مواجه شدن عذر خواهی کردند وکالاها را سر جای اولش گذاشتند نکته مهمی برای برخورد با صهیونیست ها به داد و هزاران توجه نکنید با قدرت برخورد باید کرد نه دوستی و سازش
  • Edifer IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    0 0
    اسراییل مردم بدبخت و فقیری داره با دولت مردان فاسد و دزد و هرچند ماه مردم از شدت فشار و فقر و مالیات تظاهرات میکنند چون اسراییل یه کشور جعلییه و همه مهاجرن و ساختار یه ملت واحدو نداره