استاندار همدان: سامانه سامد فرصتی برای حل مشکلات مردم است

استاندار همدان گفت: سامانه سامد فرصتی برای برقراری ارتباط مستقیم مسوولان با مردم، شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات و تلاش برای رفع آنها است.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی در حاشیه حضور در مرکز سامد استانداری همدان گفت: در این سامانه بدون هیچ واسطه ای مسائل و مشکلات مردم شنیده و مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: دغدغه های مردم در بخش های مختلف به ویژه در زمینه اشتغال، دریافت تسهیلات، مسائل و مشکلات آنها با نهادهای خدمات رسان به خصوص شهرداری ها و دستگاه های اجرایی در زمینه کاربری زمین در سامانه سامد مورد بررسی قرار می گیرد.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین در این تماس های تلفنی پس از شنیدن مشکلات و درخواست های مردمی و مدیران دستگاه های اجرایی را پشت خط آورده و با کنفرانس تلفنی، دستور کتبی حل و فصل، پیگیری تا رفع مشکل داده می شود.

شاهرخی اضافه کرد: علاوه بر این کارمندان اداره کل بازرسی استانداری همدان این موارد را یادداشت کرده و بلافاصله بعد از پایان تماس ها و گفت و گوهای تلفنی، تا حصول نتیجه آنها را پیگیری می کنند. 

وی با بیان اینکه برنامه حضور در سامانه سامد به صورت ماهیانه دنبال شده و تا پایان سال چهار مورد گفت و گوی تلفنی با مردم برقرار می شود گفت: امروز با حضور در سامانه سامد موفق به برقراری تماس تلفنی و شنیدن درخواست های ۴۰ تن از شهروندان استان شدیم که بیشتر مشکلات آنها رفع شد.

48

کد خبر 1471386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =