استاندار همدان: سامانه سامد فرصتی برای حل مشکلات مردم است

استاندار همدان گفت: سامانه سامد فرصتی برای برقراری ارتباط مستقیم مسوولان با مردم، شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات و تلاش برای رفع آنها است.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی در حاشیه حضور در مرکز سامد استانداری همدان گفت: در این سامانه بدون هیچ واسطه ای مسائل و مشکلات مردم شنیده و مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: دغدغه های مردم در بخش های مختلف به ویژه در زمینه اشتغال، دریافت تسهیلات، مسائل و مشکلات آنها با نهادهای خدمات رسان به خصوص شهرداری ها و دستگاه های اجرایی در زمینه کاربری زمین در سامانه سامد مورد بررسی قرار می گیرد.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین در این تماس های تلفنی پس از شنیدن مشکلات و درخواست های مردمی و مدیران دستگاه های اجرایی را پشت خط آورده و با کنفرانس تلفنی، دستور کتبی حل و فصل، پیگیری تا رفع مشکل داده می شود.

شاهرخی اضافه کرد: علاوه بر این کارمندان اداره کل بازرسی استانداری همدان این موارد را یادداشت کرده و بلافاصله بعد از پایان تماس ها و گفت و گوهای تلفنی، تا حصول نتیجه آنها را پیگیری می کنند. 

وی با بیان اینکه برنامه حضور در سامانه سامد به صورت ماهیانه دنبال شده و تا پایان سال چهار مورد گفت و گوی تلفنی با مردم برقرار می شود گفت: امروز با حضور در سامانه سامد موفق به برقراری تماس تلفنی و شنیدن درخواست های ۴۰ تن از شهروندان استان شدیم که بیشتر مشکلات آنها رفع شد.

48

کد خبر 1471386

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار