ساماندهی مراکز اقامتی البرز تسریع می‌شود

سرپرست معاونت گردشگری استان البرز در نشستی که پیرامون نقاط ضعف و قوت ساماندهی مسافرخانه‌ها و مراکز گردشگری استان البرز برگزار شد، گفت: مقرر شد ساماندهی مراکز اقامتی پذیرایی استان به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ «سعید دوستانی»  ۴۷ خانه مسافر در استان البرز با مجوز قانونی در حال فعالیت هستند و تمهیداتی با همکاری مراجع ذی‌صلاح برای مراکز فاقد مجوز اندیشیده شده است تا اقدام به دریافت مجوز و فعالیت در چارچوب قانونی کنند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش ساماندهی این مراکز ادامه داد: با اجرای این برنامه‌ریزی می‌توانیم میزان گردشگران استان البرز به میزان قابل توجهی افزایش دهیم.

این مقام مسئول اجرای برنامه‌ها را نیازمند همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی استان دانست و افزود: لازم است نسبت به ساماندهی و جلوگیری از فعالیت مراکز اقامتی فاقد مجوز و غیر مجاز اقدامات لازم صورت بگیرد.

دوستانی عنوان کرد: در حال حاضر ۴۷ خانه مسافر در استان البرز با مجوز قانونی در حال فعالیت هستند و تمهیداتی با همکاری مراجع ذی‌صلاح برای مراکز فاقد مجوز اندیشیده شده است تا اقدام به دریافت مجوز و فعالیت در چهارچوب قانونی کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1471389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =