کدام امتحانهای پایه متوسطه در اصفهان به شکل حضوری برگزار می شود؟!

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان در ارتباط با نحوه برگزاری امتحانهای پایه متوسطه در اصفهان به شکل حضوری یا غیر حضوری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان،محمدرضا ناظم زاده پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: مجموع کل دانش آموزان استان اصفهان ۸۶۸ هزار و ۳۷۲ نفر است که۷۶۰ هزار و ۳۱۲ نفر در شبکه شاد احراز هویت شدند.

وی افزود: هفت تا هشت درصد دانش آموزان اصفهانی به دلایل مختلف مانند مشکلات اقنصادی، دسترسی به نت و یا عدم دسترسی به نرم افزار دسترسی به آموزش مجازی ندارند.

ترک تحصیل پنهان دانش آموزان دوره متوسطه در اصفهان

‏معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره ترک تحصیل پنهان برخی دانش آموزان اصفهانی به ویژه در دوره متوسطه گفت: نام این  دانش آموزان در سامانه سناد ثبت شده است اما به دلیل حضوری نبودن  کلاسهای درسی، مشخص نیست که آیا در حال تحصیل هستند و یا اینکه وارد بازار کار شده‌اند.

ناظم زاده با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیتهای آموزش مجازی در دوران پساکرونا و در زمان تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی، بارندگی استفاده خواهیم کرد گفت: با استفاده از تجربه این دوران ، می توانیم برخی دروس را در دوران پساکرونامی توانیم به شکل کاملا مجازی برگزار کنیم.

سرنوشت برگزاری امتحانات دوره متوسطه

وی در ارتباط با برگزاری امتحانات دوره متوسطه گفت: امتحانات نوبت اول دوره متوسطه به شکل غیرحضوری در همه پایه ها در دیماه برگزار می شود اما  امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم که سال گذشته نتوانستند برخی از دروس خود را پاس کنند از پانزدهم دی ماه به شکل حضوری خواهد بود.

تاکید کرد:  همچنین مدارس بزرگسالان آموزش از راه دور و متفرقه با توجه به مجوز ستاد ملی کرونا به شکل حضوری و با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود.

برگزاری حضوری امتحانات خردادماه پایه نهم و دوازدهم

‏ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اصفهان تاکید کرد: همچنین  امتحانات پایه نهم و دوازدهم در خردادماه مطابق مصوبات ستاد ملی کرونا به شکل حضوری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آموزش دروس عمومی و  فنی - تخصصی تئوری دانش آموزان دوره هنرستان بهخ شکل مجازی برگزار می شود، گفت: دروس کارگاهی این دانش آموزان پس از اجازه از ستاد کرونا به شکل تجمیعی برگزار خواهد شد.

آموزش 57 هزار دانش اموز از اتباع در استان اصفهان

ناظم زاده با اشاره به آموزش حدود ۵۷ هزار دانش آموز از میان اتباع در استان اصفهان گفت: ۵۶ هزار و ۹۵۰  دانش آموز از اتباع در حال آموزش  در اصفهان هستند که از این تعداد دانش آموز اتباع، ۵۶ هزار و ۳۸۶ نفر اهل کشور افغانستان، ۴۵۰ نفر اهل عراق و بقیه از سایر ملیت ها هستند.

ناظم زاده تاکید کرد: ۳۸ هزار و ۹۸ نفر از این تعداد دانش آموز در دوران ابتدایی، ۱۲ هزار و ۵۶۷ نفر در دوران متوسطه اول و ۶ هزار و ۲۸۵ نفر متوسطه دوم تحصیل می کنند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1472204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =