۱ نفر
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
3 بازیکن از لیست استقلال خط خوردند

3 ستاره استقلال از لیست دیدار مقابل آلومینیوم اراک خط خوردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛استقلال در شرایطی فردا در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد که برای پیروزی در این مسابقه انگیزه زیادی دارد. آبی های پایتخت که هفته بعد باید دربی تهران را مقابل پرسپولیس انجام بدهند، حالا در غیاب چند بازیکن کلیدی شان مقابل آلومینیوم اراک قرار می گیرند و البته نفرات جایگزین خوبی برای آنها دارند.


برای بازی فردا استقلالی ها محمد نادری و سبحان خاقانی دو بازیکن مصدوم خود را در اختیار ندارند. همچنین هرویه میلیچ هم به دلیل اعتراض به نیمکت نشینی در فضای مجازی از سوی کادرفنی در اختیار باشگاه قرار گرفته و فعلا در تمرینات غایب است. این بازیکن کروات مقابل آلومینیوم نیز بازی نخواهد کرد.


بر این اساس 3 بازیکن مذکور از لیست استقلال برای دیدار با آلومینیوم خط خورده اند اما سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم خود نخواهند داشت.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1472528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین امدبخش IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    8 3
    جنباب اقای محمود فکری سر مربی محترم تیم اول پایتخت استقلال تهران خواهش میکنم ملیچ اول بازیکن حرفه ای هست و بازیکنی که در تیم سوم جهان کرواسی ملی پوش بوده در لیگ یک فرانسه و لیک اورپا سابقه بازی داره در ضمن زیباترین گل تاریخ لیگ برتر رو زده و از نطر فوتبالی بی شک بالاتر از سطح لیگ هست باید حرفه ای بود در مقابل او چون که دانشکر اول پست او انجا نیست ملیچ در زمان که بازیکن خارجی به ایران امده ایشان بهترین بود حتا بلاتر از تیام پس به امید خدا اجازه ندیهد به خاطر اختلاف سی میلیون عاشق استقلال نا امید بشه شکم ندارم همدلی باعث میشه که فردا و در دربی 9 امتیاز بگریم چون که دربی برای ما بیشتر از سه امتیاز ارزش داره در ضمن شکست این دو تیم قهرمانی نیم فصل صد درصد میشه این حق هودار استقلال هست که فوتبالی قهرمان بشه ارزشی نه به کمک دیگران پس خواهش میکنم. شما میتوانی یک خنده شادی برای ما مردم بیاری