ارسال درخواست میزبانی ۳ منطقه آزاد برای میزبانی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دفتر رئیس جمهور

مدیر ورزش و سلامت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور ار ارسال درخواست میزبانی ۳ منطقه آزاد برای میزبانی از اردوی تیمهای حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دفتر رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، امیر حسین منظمی در جلسه ی شورای ورزش شهرستان آبادان که در محل تالار غدیر فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مناطق آزاد اروند، قشم و کیش به سبب دارا بودن شرایط آب و هوایی مشابه به قطر، امکانات ورزشی و خدماتی آمادگی کامل برای میزبانی از تیم های راه یافته به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارند که این موضوع را در قالب درخواستی به دفتر رئیس جمهور ارسال کرده ایم.

وی میزبانی قطر از بازیهای جام جهانی ۲۰۲۲ را فرصتی مناسب برای کشورمان جهت بهره وری از این موقعیت دانست و افزود: منتظر پاسخ درخواست ارسالی به دفتر رئیس جمهور هستیم که قرار است پس از انجام بررسیهای لازم ارائه شود.

به گفته ی مدیر ورزش و سلامت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور حضور تیمهای بزرگ فوتبال جهان در کشور و به ویژه منطقه آزاد اروند نتایج مثبت زیادی در پی دارد که پیشرفت مربیان در بحث آموزش مهمترین آنها است.

منظمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود سواحل بکر و گسترده در منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) تصریح کرد: به رغم وجود این همه ساحل اما حتی یک زمین ورزشی در بحث والیبال ساحلی در این منطقه وجود ندارد که بایستی برای برنامه ریزی و کار کرد تا استعدادهای فراوان این منطقه در عرصه های مختلف حتی ورزشهای ساحلی نیز شکوفا شود.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به ایجاد انگیزه برای پرورش استعدادهای ناب ورزشی در منطقه آزاد اروند هستیم، یادآور شد: برای دستیابی به این مهم به هم افزایی، وحدت و یکپارچگی میان دستگاههای اجرایی مختلف در شهرستان آبادان داریم. به طور حتم با همراهی، کمک و برنامه ریزی دستگاههای مختلف اجرایی می توانیم شاهد بازگشت آبادان به روزهای پررونق و درخشانش در زمینه ی ورزش باشیم.

46

کد خبر 1472638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =