هشدار مقتدی صدر در سالگرد شهیدان المهندس و سردار سلیمانی

ایسنا نوشت: رهبر جریان صدر عراق نسبت به کشیده شدن به سمت نقشه‌های استکبار جهانی و ورود عراق به درگیری‌ که به ضرر این کشور است، هشدار داد.

به گزارش پایگاه شفق‌نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در توییتی نوشت: اکنون در سالروز حادثه فرودگاه بغداد هستیم که در جریان آن سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی به دست آمریکای ظالم شهید شدند. به خانواده هر دو شهید تسلیت می‌گویم و از خداوند برای آن‌ها صبر و آرامش طلب دارم.

وی گفت: از همگان می‌خواهم عقل و صبر را در پیش گرفته و به سمت نقشه‌های استکبار جهانی که هدف آن کشاندن عراق به درگیری است که از آن بی نیاز است، کشیده نشوند.

وی خواهان حفظ وحدت، حاکمیت، استقلال و تصمیم‌گیری عراق به دور از مداخله‌های خارجی شد که می‌خواهند امنیت عراق را برهم بزنند تا دروازه‌ای برای عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

صدر بر لزوم حفظ وجهه درخشان مقاومت ملی عراق در مقابل مردم این کشور و جهان تأکید کرد.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1472723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    0 0
    دوپهلو صحبت کردن شیوه مجاهدین اسلامی نیست!!
  • جان فدای ایران زمین IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    0 0
    آقای محترم البته درو از جون شما چون محترم برازنده تو نیست یاد داری وقتی که همه شما التماس همه دنیا رابرای ورود داعش کردید اما ایران 24 ساعت نیرو و تجهیزات براتون ارسال کرد امثال تو کم نیست حتی تو ایران به زودی جایگاهت را درک میکنی
  • FR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    0 0
    آقای صدر بهتره عمل کنی امنیت عراق واستقلال عراق اکه برات مهمه ریز بین باش الان امریکا مملکت تو رو اشغال کرده مردمشون رو داره می کشه وبر علیه کشور من ایران توطعه می کنه بهتره دست به کار بشی خاک مملکتو از آمریکایی‌ها آزاد کنیتا ما هم دیکه از طرف عراق خیالمان راحت بشه