۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۶:۰۲

پس از انتقاد هواداران رئال مادرید و ونگر و آنچلوتی ، کریس رونالدو بهترین بازیکن این فصل رئال هم از تاکتیکهای مورینیو انتقاد کرد .

او در گفتگویی با روزنامه مارکا در پاسخ به این سوال که آیا از بازی تیمش مقابل بارسا راضی بوده یا نه گفت :" تاکتیک دفاعی مان را دوست نداشتم اما باید خودم را با خواسته های مربی منطبق کنم . ما استراتژی برای این بازی داشتیم و همیشه شیوه کارمان به این صورت بوده ."

رونالدو درباره روند بازی گفت :" قبل ازاینکه پپه اخراج شود موقعیت گل نداشتیم  ولی نتیجه مساوی بدون گل هم بد نبود چون امیدوار بودیم در نیوکمپ گل بزنیم . ما خوب بازی نمی کردیم امابازی را کنترل می کردیم ."

رونالدو درباره مسی و دو گلی که در این بازی زد گفت :"همیشه بازی مقابل ده نفر ساده است و من هم دوست دارم  مثل او مقابل ده نفر بازی کنم .این توجیه باخت نیست اما خب آنها همیشه دارند مقابل رئال ده نفره بازی می کنند!"

گاردین/28 آوریل

17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سبحان US ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
    0 0
    کجاش انتقاد کرد؟اصلا جرات داره از بهترین مربی دنیا انتقاد کنه؟
  • ميثم پرسپوليسي IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
    0 0
    بي شك خوزه اعجوبه مربيگريه دنياست.چون تواناييهاش رو تو تمامي تيمها نشون داده.به شخصه سبك بازي ايشون رو بسيار مي پسندم.خوشحال ميشم گوارديولا مربي يه تيم ديگه بشه ببينم چند مرده حلاجه.نه با بارسلونا پز دادن كه 70 درصد تركيب اصليش از 10 سالگي با هم بودن.
  • اشکان بارسلونا IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
    0 0
    من عشقم بارسلونه اما مورینیو رو به عنوان بهترین مربی دنیا قبول دارم.