دستورالعمل پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان بهار بررسی شد

با حضور معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان، نحوه اجرای دستورالعمل های قوه قضائیه در مشارکت و تعامل با سازمان‌های مردم نهاد در ارتباط با پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بهار همدان ؛ شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بهار با حضور دکتر عباس نجفی، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان، رئیس دادگستری بهار و دادستان این شهرستان برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه، احسان فرجی، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان گفت: اجرای دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل سازمان‌های مردم نهاد با قوه قضائیه در این حوزه تشکیل شده است.
  
در ادامه جلسه محمد معینی، رئیس دادگستری شهرستان بهار نیز توضیحانی در خصوص شناسائی سمن‌های فعال در این شهرستان ارائه کرد و افزود: بلحاظ اهمیت موضوع جلسه امروز شورای پیشگیری از وقوع جرم به این موضوع اختصاص یافته است.

 وی خاطر نشان کرد: سازمان‌های مردم نهاد مناسب‌ترین ظرفیت را در اجرای قوانین و مقررات و پیشگیری از وقوع جرم دارند.
 
دکتر عباس نجفی، معاون قضائی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان هم به تشریح دستورالعمل ابلاغی ریاست معزز قوه قضائیه پرداخت و ضمن تأکید بر احیاء ظرفیت‌ سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان‌ها خواستار تشکیل کارگروه شهرستانی و ایجاد تعامل و همکاری مناسب با سازمان‌های مردم نهاد در شهرستان‌ بهار شد.

در پایان هریک از مدیران حاضر مباحثی را در این زمینه بیان کرده و دو تن از مدیران سمن‌ها به نمایندگی به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و موانع فرا رو پرداختند. 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =