تاکید امام جمعه کیش بر نقش پررنگ رسانه‌ها بر گسترش حجاب و عفاف

امام جمعه کیش بر نقش رسانه‌ها بر گسترش فریضه حجاب و عفاف تاکید کرد و از اصحاب رسانه کیش به‌عنوان بیست و هفتمین یار ستاد امر به معروف و نهی از منکر جزیره نام برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از  کیش، حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده امام جمعه کیش در نشست خبری ستاد امر به معروف و نهی از منکر که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران جزیره کیش برگزار شد بر اهمیت فریضه الهی و دینی حجاب و رعایت عفاف و حجاب در سطح ادارات و و نهادها تاکید کرد و گفت: بسیاری از دستگاه‌ها در زمینه عفاف و حجاب فعالیت می‌کنند اما اصحاب رسانه به‌واسطه ارتباطات فراوان، قدرت بیان و ابزار قلم در جهت گسترش حجاب و عفاف در کیش می‌توانند نقش تاثیرگذاری داشته باشند.
وی همچنین تبلیغات گسترده محیطی در سطح شهر و مبادی ورودی را ضروری دانست و افزود: در ادارات و نهادها و فرودگاه و مبادی ورودی جزیره باید به تبلیغات محیطی در زمینه رعایت حجاب و ترویج  الگوی رفتاری مناسب توجه ویژه داشت.
امام جمعه کیش در ادامه بر ضرورت طرح مسائلی چون حجاب و مبارزه با بی‌حجابی در جهت حفظ حقوق مردم تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری جلسات متعدد در این زمینه لازم است و یکی از مصوبات هفته گذشته این ستاد حراست است و رؤسای ادارات مؤظف به نظارت بر رعایت عفاف و حجاب هستند تا با اقدامات اغنایی، این موضوع فرهنگی در جامعه ترویج یافته و تقویت شود.
جت‌الاسلام حسن‌زاده بر نقش رسانه‌ها بر گسترش فریضه حجاب و عفاف تاکید کرد و از اصحاب رسانه کیش به‌عنوان بیست و ههفتمین یار ستاد امر به معروف و نهی از منکر جزیره نام برد.
در ادامه این جلسه همچنین علی‌اصغر جمالی فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش به‌عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر به بررسی مصوبات هفته گذشته این ستاد پرداخت و همه مردم به‌ویژه ادارات و ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی را به رعایت کامل این امر واجب الهی فرا خواند.
فرمانده نیروی انتظامی کیش و دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر از حساسیت اقشار جامعه در خصوص عفاف و حجاب ابراز خرسندی کرد و گفت: این امر فرهنگی و دینی در حفظ انقلاب و نظام بسیار حیاتی است و باید با دغدغه خاصی دنبال شود.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر اینکه توجه به عفاف و حجاب نباید محدود به نیروی انتظامی باشد، افزود: تمامی نهادها و صنوف باید مثل همیشه در کنار هم برای نظارت و حفظ فرهنگ عفاف و حجاب تلاش کنند و این مسئله باید به یک دغدغه فرهنگی در تمام سطوح جامعه تبدیل شود.
لازم به ذکر است ادامه نظارت بر وضعیت حجاب در سواحل، جلوگیری از شناکردن زنان و مردان در سواحل، عکاسی‌های سیار بدون مجوز، فعالیت‌های خانگی منافی عفت، ورزش‌های دریایی و ساحلی بدون رعایت پوشش مناسب، اجرای تبلیغات محیطی عفاف و حجاب و ساماندهی منازل شبانه از جمله موضوعات مطرح شده در جلسه مشترک ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کیش با اصحاب قلم و رسانه‌ کیش بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =