ورق در بازار سکه برگشت/ عقب‌نشینی از سد مقاومتی

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه) با کاهش ۲۸۹ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۱۱ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان معامله شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ظهر امروز ارزش سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۷۸۳ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون  و ۵۹۷ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و۳۵۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی هم در برابر دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد.علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۵۵ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای پنج میلیون و ۵۰ هزارتومان رسید.

سکه

انس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۹۲۱ دلار و ۱۳ سنت فروخته شد.

دیروز با افزایش قیمت دلار در بازار و ورود دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی، بهای هر قطعه سکه به کانال ۱۲ میلیون تومان ورود کرد اما بازگشت قیمت‌ها در بازار دلار زمینه را برای بازگشت قیمت سکه نیز فراهم کرد . به این ترتیب سکه نتوانست کانال ۱۲ میلیونی را حفظ نماید. 

همچنین کاهش نرخ اونس جهانی طلا نیز باعث افت قیمت طلا و سکه شده و کارشناسان افت بیشتر اونس جهانی طلا در هفته‌های آینده را پیش بینی کرده‌اند. کاهش ریسک‌های بین المللی پس از پذیرش شکست از سوی دونالد ترامپ و معرفی جو بایدن به عنوان رئیس جمهوری قانونی آینده آمریکا نیز بر این روند تاثیرگذار بوده است.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1473987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =