دلگرمی بشار در قطر به آن چه که در ایران نبود!

ورزش سه نوشت: هافبک عراقی و سابق پرسپولیس در نخستین حضورش برای تیم القطر، موفق شد یک پاس گل بدهد.

تیم القطر که در نقل و انتقالات تابستانی موفق به جذب علی کریمی از استقلال شده بود، در ادامه نیز بشار رسن را از پرسپولیس به خدمت گرفت تا علی کریمی راهی الدحیل شود.


رسن شب گذشته برای نخستین بار با پیراهن القطر به میدان رفت و در این بازی درخشان ظاهر شد و در دقیقه 51 زمینه ساز گل نخست تیمش بود و با یک پاس خوب، یوسف بلایولی دومین گلزن برتر لیگ ستارگان را در موقعیت گلزنی قرار داد که این مهاجم زهردار و الجزایری نیز قدر پاس بشار را دانست و آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.

بشار رسن در دقیقه 85 این بازی تعویض شد و جایش را به ناصر ابراهیم داد و دو دقیقه پس از این تعویض، القطر دروازه اش را باز شده دید. در پایان این دیدار، القطر با نتیجه 3 بر یک از سد الخریطیات گذشت و به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.

اما بشار رسن هافبک جدید قطر اس سی در پایان این دیدار گفت: تیم ما یک دیدار عالی مقابل باشگاه الخریطیات انجام داد و موفق شدیم 3 امتیاز مهم مقابل یک تیم سرسخت کسب کنیم.
او در اظهاراتی پس از پیروزی القطر و رسیدن به رده سوم جدول گفت: ما در این بازی سزاوار پیروزی بودیم و خدا را شکر می‌کنم. تیم قطر اس سی به دلیل بهره‌مندی از اتمسفر خوب گروهی دوران خوبی را سپری می‌کند.
هافبک عراقی قطر اس سی افزود: در نیمه نخست برای گلزنی تلاش کردیم، اما الخریطیات به خوبی دفاع کرد. البته در نهایت یک گل زدیم و در نیمه دوم با فشار بیشتر و بازی هجومی به گل‌های بیشتری رسیدیم.

او ادامه داد: جاه طلبی ما عالی است و به عنوان یک تیم هر مسابقه را به صورت یک فینال جداگانه در نظر می گیریم، مسابقه به مسابقه پیش می رویم و در مسیر درست قرار داریم. جاه طلبی ما به صورت گروهی است و این نشان می دهد بازیکنان روحیه بالایی دارند و به سرعت با تیم کنار می آیند که این یک نکته مثبت است.

بازیکن باشگاه قطر در مورد انتخاب خود برای حضور در لیگ ستارگان قطر گفت: من از جاه طلبی مدیریت باشگاه قطر دلگرم شدم و برای تیم قطری آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید:هت تریک دروازه بان نامدار دانمارکی!

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1474173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =