چرا دست «نازک»، پلنگ هرمزگانی قطع شد؟

تسنیم نوشت: یک دامپزشک جزئیاتی از علت قطع دستِ پلنگ هرمزگانی را تشریح کرد.

اقدامات و روند درمان پلنگ مصدوم هرمزگانی در کلینیک دامپزشکی فتاحیان با حضور شهاب‌الدین منتظمی، مدیرکل حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست، حمیدرضا فتاحیان، رئیس بیمارستان دامپزشکی، تیم جراحی نازک، دامپزشکان سازمان حفاظت محیط زیست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش از ظهر امروز ۲۰ دی در کلینک دامپزشکی فتاحیان تشریح شد.

بر همین اساس، شهاب‌الدین منتظمی؛ مدیرکل حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست در این نشست با اشاره به بیماری‌های حیات وحش به عنوان یکی از معضلات جاری در شرایط فعلی حیات وحش عنوان و اظهار کرد: دانش جامعی در زمینه بیماری‌های حیات وحش نداریم.

وی ادامه داد: بسیار خرسند و خوشحال هستم که دامپزشکانی آستین بالا زدند و در کنار سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفتند و در نقاط مختلف کشور درمان، تیمار و کمک به بحث حیات وحش را انجام می دهند که مایه مسرت و خوشحالی است.

مدیرکل حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: وظیفه ذاتی سازمان حفاظت محیط زیست، حفاظت از حیات وحش و تنوع زیستی است، ولی متأسفانه بعضاً شاهد اتفاقاتی ناگوار از جمله به تله افتادن حیات وحش و شلیک گلوله در طبیعت هستیم، که خسارت‌های جبران‌ناپذیری به اکوسیستم وارد می‌کند.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1474555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =