دست یحیی در دربی خالی است اما پرسپولیس برنده می‌شود

پایان رافت بازیکن اسبق پرسپولیس می‌گوید: قاطعانه می‎گویم پرسپولیسی‎ها برای دربی شرایط بهتری نسبت به استقلال دارند چرا که بازیکنان آنها بیش از چهار، پنج سال است که کنار یکدیگر بازی می کنند این در حالی است که استقلالی‎ها این شرایط را ندارند. 

عرفان حاجی بابایی: پایان رافت پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که سالهای پیراهن این تیم را برتن کرده و سابقه بازی در دربی را در کارنامه دارد و دربی جنجالی سال ۷۹ هم حضور داشته درباره این بازی می گوید: برای این دربی شرایط هر دو تیم خیلی خوب است. استقلال با تعداد بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین است و روحیه خوبی دارد. از طرفی دیگر پرسپولیس با توجه به اینکه فینال لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشته حالا انگیزه فراوانی برای دربی دارد. تا امروز نتیجه مطلوبی از پرسپولیس در لیگ ندیده‎ایم اما نباید فراموش کنیم که دربی ماجرایی متفاوت نسبت به سایر بازی‎های لیگ دارد و کاملا متفاوت است. من قاطعانه می‎گویم پرسپولیسی‎ها برای دربی شرایط بهتری نسبت به استقلال دارند چرا که بازیکنان آنها بیش از چهار، پنج سال است که کنار یکدیگر بازی می کنند این در حالی است که استقلالی‎ها این شرایط را ندارند. 

رافت در ادامه درباره نتایج دور از انتظار سرخپوشان در سه بازی اخیر گفت: پرسپولیس با ۵۰ درصد آمادگی سایر دیدارهای لیگ برتری را پشت سر گذاشتند تا قبل از فینال آسیا حسابی جان بگیرند. به هر حال تفکرات مربی اینطور بود. او می‎خواست برای فینال فشار کمتری بر روی بازیکنانش وارد بشود اما برای دربی همه چیز فرق دارد. وحید امیری، آل کثیر، پهلوان و شجاع خلیل‎زاده در فینال نبودند. در لیگ هم با ترکیب نصفه نیمه‎ای به میدان می‎رفتند تا بتوانند جلوی هیوندای به بهترین شکل ممکن بازی کنند اما دیدیم که آنجا هم نتوانستند به مقام قهرمانی برسند. پرسپولیس بعد از فینال هم چندان آماده به نظر نمی‎رسید. از طرفی گل‎محمدی به ریسک کردن عادت دارد و این باعث شد سرخ‎ها تا اینجا امتیازات زیادی را از دست بدهند اما اینبار ما دربی را در پیش داریم که تفاوت زیادی با سایر بازی ها دارد. الان تمام فکر و ذکر پرسپولیس دربی است. البته برای این مسابقه دست یحیی خالی است به خصوص اینکه حالا بازیکنی هم به نام بشار رسن ندارند. او بسیار تاثیرگذار بود اما به هر حال دیگر نیست. 

رافت درباره پیش بینی اش از این بازی گفت: من فکر می‎کنم پرسپولیس شرایط بهتری دارد و روز به روز هم بهتر خواهد داشت. من پیش‎بینی می‎کنم اینبار یک دربی قشنگ ببینیم که برنده‎اش هم پرسپولیس است. 

بیشتر بخوانید: حمایت هیات مدیره پرسپولیس از یحیی گل محمدی

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1474995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    این آدم پیش بینیش هم مثل بازیگری اش هست و بدرد نمی خوره !!!!