کمیسیون اقتصادی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان در تهران برگزار می‌شود

ایرنا نوشت:"سید عباس موسوی " سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو اعلام کرد که چهاردهمین اجلاس کمیسیون اقتصادی مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اواخر دی ماه در تهران برگزار می شود.

 سفیر ایران با اشاره به این که چهاردهمین اجلاس کمیسیون همکاری های اقتصادی ، بازرگانی و بشردوستانه ایران و جمهوری آذربایجان ۲۹ و ۳۰  دی ماه در تهران برگزار می شود ، برگزاری آن را برای تقویت روابط اقتصادی دو کشور همسایه مهم خواند .

 سیزدهمین اجلاس کمیسیون بین دولتی همکاری های اقتصادی ، بازرگانی و بشردوستانه ایران و جمهوری آذربایجان  ۲۸ اسفند  ماه سال ۱۳۹۷ در باکو برگزار شد .

سفیر کشورمان با بیان اینکه برنامه ای برای تاسیس خانه بازرگانی ایران در جمهوری آذربایجان دارد ، اظهار داشت : در این راستا همچنین برای فعالیت ثمر بخش  اتاق بازرگانی مشترک ایران و جمهوری آذربایجان تلاش می شود .

موسوی اظهار داشت : قبل از آغاز فعالیت  بعنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان با فعالان اقتصادی ، مسوولان اتاق های بازرگانی چهار استان ایران در مجاورت جمهوری آذربایجان  و نیز مقامات  اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کشورمان دیدار کردم و متوجه شدم که همگی علاقه مند به توسعه روابط با جمهوری آذربایجان هستند .

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =