۱ نفر
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
معرفی خدمات اتحادیه قالیشویی مشهد

قالیشویی مشهد، از موضوعات پر جستجو در فضای مجازی است. علت این موضوع را می‌توان به مخاطبان فراوان  و تعداد زیاد کاربرانی نسبت داد که از خدمات این مجموعه بهره‌مند می‌شوند.

خدمات قالیشویی، زیر مجموعه اتحادیه این صنف بوده و مواردی از قبیل قیمت و کیفیت خدمات، موارد آنلاین و اصولا تمام موارد صنفی مرتبط را تحت پوشش این اتحادیه را عرضه می‌نماید.

در این مطلب:

· به بررسی خدمات و وظایف اتحادیه قالیشویی می‌پردازیم.

· درباره خدمات آنلاین قالیشویی اطلاعات مفیدی به شما می‌دهیم.

· در مورد لزوم استفاده از خدمات قالیشویی‌های مجاز و قیمت قالیشویی در مشهد گفتگو می‌کنیم.

تا انتهای نوشتار با ما همراه بمانید.

خدمات ممتاز و بی‌نقص را از قالیشویی مشهد بخواهید!

قالیشویی مشهد، به‌عنوان قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مجموعه قالیشویی در سطح مشهد مطرح است. انجام خدمات به بهترین شکل و در اسرع وقت گرچه از اصلی‌ترین مشخصه‌های این قالیشویی است، اما تنها مزیت آن نیست! از آنجا که این مجموعه، تحت نظارت اتحادیه قالیشویی مشهد عمل می‌کند، بهتر می‌دانیم ابتدا شرحی از وظایف و خدمات این اتحادیه را برای شما بیان کنیم.

با وظایف و مسئولیت‌های اتحادیه‌های صنفی بیشتر آشنا شویم.

اتحادیه‌ها، از افراد خوشنام و باتجربه در هر صنف کاری و برای حمایت از حقوق مشاغل زیرمجموعه تشکیل می‌شوند. کار آنها نظارت بر این اعضای اتحادیه جهت بهبود خدمات و رسیدگی به تخلفات احتمالی آنها است.  بازرسان کارآزموده اتحادیه، وظایف خود را در زمان مشخص انجام و گزارش تخلفات احتمالی اعضای صنف را به تعزیرات حکومتی ابلاغ می‌کنند.

مجموعه این فعالیت‌ها باعث ایجاد نظم و رعایت اصولی مراحل کاری در اصناف زیر پوشش اتحادیه‌ها می‌شود.

معرفی خدمات اتحادیه قالیشویی

اتحادیه قالیشویی شهر مشهد نیز به‌عنوان نماینده این صنف کاری همین این وظایف را در حوزه صنفی خود به‌عهده دارد. اعضای این  اتحادیه موظفند خدمات خود را با قیمت‌های مصوب ارائه داده و ضمن تضمین کیفیت کارها آنها را به‌موقع تحویل دهند. شکایاتی از قبیل آسیب دیدن فرش، عدم انجام تعهدات، شستشوی غیراستاندارد و سایر موارد ارجاعی به اتحادیه، در زمان مقرر رسیدگی و تعیین تکلیف می‌شوند. هم‌چنین برای استعلام قیمت خدمات و اطمینان از مجاز بودن قالیشویی نیز می‌توان به اتحادیه مربوطه مراجعه نمود.

با خدمات مختلف قالیشویی مشهد آوا آشنا شویم    

قالیشویی مشهد عضو رسمی اتحادیه قالیشویی بوده و با ارائه خدمات مجاز در حوزه اتحادیه قالیشویی طی سالها تجربه توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید. شعبه‌های این قالیشویی در محلات مختلف مشهد، به‌خوبی توزیع خدمات را برعهده گرفته و خدمات خود را با سیکل زمانی ۲۴ و ۴۸ ساعته به‌صورت رایگان به همشهریان ارائه می‌کنند.

البته این خدمات به شستشوی فرش محدود نشده و در موارد دیگر نیز سرویس‌های مجاز و معتبری ارائه می‌شود. در این گروه خدمات ترمیمی شامل رفوگری، ترمیم سوختگی، متقال‌دوزی، رنگرزی، چرم‌دوزی فرش، شیرازه‌دوزی فرش و ریشه‌زنی فرش قرار دارند. این مجموعه مفتخر است که توانسته طی سالها در جهت رفع مشکلات پیش آمده در این موارد، خدمات تخصصی و حرفه‌ای عرضه کند.

خدمات اینترنتی قالیشویی: زمان کمتر، خدمات بیشتر، تخفیفات ویژه

قالیشویی آنلاین مشهد با ارائه خدمات مختلف قالیشویی توانسته مسیر سرویس‌دهی منظم و رضایتمندی مشتریان خود را کماکان ادامه دهد. وجود شبکه ارتباط اینترنتی بر سهولت و سرعت ارائه این خدمات افزوده و دسترسی به اطلاعات مربوط به خدمات و جداول مربوط به این سرویس‌ها را برای دریافت‌کنندگان آسان‌تر نموده است.

این روزها، برخلاف گذشته‌های دور، مراحل دریافت فرش، جابجایی آن تا کارخانه و انجام خدمات درخواستی اعم از شستشو، ترمیم و تعمیر در کوتاهترین زمان ممکن انجام می‌پذیرد. وجود شماره‌های تماس فراوان و سایت فعال این مجموعه انجام کارهای دریافت سفارش و تحویل به‌موقع آن را به‌مراتب آسان‌تر از پیش نموده است.

در بخش خدمات اینترنتی قالیشویی، مواردی مانند جدول زمانی دریافت و تحویل سفارش، شماره اشتراک و تماس، توضیحات درخواستی مشتریان برای هر سفارش و تخفیف ۵ درصدی ویژه مشتریان اینترنتی نیز در نظر گرفته شده است.

برای ورود به سایت قالیشویی مشهد آوا و دریافت اطلاعات تکمیلی کافی است به این آدرس اینترنتی مراجعه کنید:  www.ava-carpet.com

در قالیشویی مشهد، مشتریان با روش شستشوی فرش آشنا می‌شوند!

نظر مردم درباره شیوه شستشوی فرش با یکدیگر تفاوت های زیادی دارد. جالب است بدانید در سایت این قالیشویی شناخته شده و باسابقه، روش‌های قالیشویی سنتی، خانگی و مواد مصرفی برای این کار نیز معرفی شده است. شما هم می‌توانید در صفحات سایت جستجو کرده و این موارد جذاب را مطالعه کنید.

قالی باارزش خود را به هر قالیشویی نسپارید!

قالیشویی‌های مجاز، با تضمین خدماتی که عرضه می‌کنند مشتریان خود را بابت تحویل سالم و به‌موقع فرش آسوده می‌کنند. به‌عبارتی، مجاز بودن این اماکن صنفی، به معنای قرار گرفتن زیر پوشش اتحادیه قالیشویی و پیروی کامل از مقررات و قوانین این مجموعه می‌باشد. موردی که بهترین ضمانت برای کیفیت خدمات آنهاست. هم‌چنین ملاحظاتی از قبیل قیمت قالیشویی مشهد، تضمین صحت فرش هنگام تحویل به مشتری و ارائه خدمات معمول نیز در این پروسه مدنظر قرار می‌گیرد.

همه این موارد در کنار ارزش فرش باعث می‌شود تا ما، به‌عنوان قدیمی‌ترین و خوش‌سابقه‌ترین قالیشویی در سطح مشهد توصیه کنیم تا در واگذاری کار شستشو، ترمیم و دیگر خدمات قالیشویی محتاط بوده و آن را به هر قالیشویی واگذار نکنید.

در قالیشویی مشهد، شستشوی فرش مشتریان با مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا انجام می‌پذیرد. کارشناسان این مجموعه نیز با شناختی که از مواد شوینده و متریال مصرفی در بافت هر قالی دارند، نسبت به انتخاب نوع ماده شوینده و تکنیک شستشوی آن به طور اختصاصی تصمیم‌گیری می‌کنند.

بهترین دستاورد این همه، رضایت مشتریانی است که طی سالها حفظ شده و باعث افتخار دست‌اندرکاران این مجموعه نیز شده است.

کلام پایانی

در انتهای این نوشتار بار دیگر بر خدمات اتحادیه قالیشویی، حدود وظایف و ضوابط قانونی جاری در این مراکز تاکید می‌کنیم. ضمن اینکه یادآور می‌شویم اعتماد به هر واحد صنفی در حوزه خدمات قالیشویی، در گرو تعهدی است که به اتحادیه صنف خود داشته و بر اساس آن خدمات خود را به‌شکل قانونمند ارائه می‌کند.

فرش چه به لحاظ قیمت و چه از نظر هنری، کالایی ارزشمند است. توصیه ما، به‌عنوان صنف قالیشویی و با داشتن تجربه دراز مدت در این مورد، در واگذاری فرش‌ به مراکز شستشو و خدمات وابسته، رعایت جانب احتیاط است.

مقررات اتحادیه قالیشویی بهتر از هر مورد دیگری می‌تواند ضامن حفظ کیفیت فرش شما در زمان انجام خدمات این صنف باشد. به همین جهت توصیه می‌شود برای دریافت این خدمات، منحصرا به مراکز مجاز و مرتبط با اتحادیه مراجعه کنید. به این ترتیب هم رضایت شما تامین شده و هم از نظر قانونی خدمات مجاز را همراه با ضمانت و قیمت مناسب و قانونی دریافت خواهید نمود.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =