اینترنت رایگان سیم کارت شاتل موبایل برای سامانه‌های آموزشی

دسترسی به وب‌سایت‌های آموزشی و سیستم‌های آموزش از راه دورمراکز دانشگاهی و دانش‌آموزی با استفاده از اینترنت سیم‌کارت شاتل موبایل کاملاً رایگان است.

براساس اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، اینترنت همراه سیم‌کارت‌های این اپراتور برای استفاده از وب‌سایت‌ها و سامانه‌های آموزش از راه دور دانشگاهی، دانش‌آموزی، آموزش علوم پزشکی و حوزوی رایگان شد. بر این اساس، استفاده از این وب‌سایت‌ها از ترافیک بسته‌های اینترنت فعال مشترکین مصرف نخواهد کرد.

آخرین فهرست سامانه‌های آموزشی دانشگاهی و دانش‌آموزی که مشمول این طرح هستند همواره از طریق نشانی https://shatelmobile.ir/free-edu قابل مشاهده است.

شاتل موبایل پیش از این نیز فعالیت‌های گوناگونی در جهت توسعه خدمات غیرحضوری و ارتباطی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده بود؛ اهدای چند نوبت بسته اینترنت برای معلمان و اساتید دانشگاه، توسعه زیرساخت ثبت‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از تجمع حضوری متقاضیان، عرضه سیم‌کارت سازمانی ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN به همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا روی سیم‌کارت، از جمله این اقدامات هستند.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش ۳G و ۴G/LTE در سراسر کشور با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت، می‌توانند به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1476025

برچسب‌ها