معرفی سامانه نظارت مرجع جدید علاقه مندان به بورس

در یک تعریف کلی، بورس بازاری است که دارایی های مختلفی همچون کالا، ارز و اوراق بهادار در آن قابلیت معامله خواهند یافت. این معاملات از طریق واسطه هایی صورت می گیرد که تحت عنوان کارگزار شناخته می شوند. در سال های اخیر به دلیل مزایای متعددی که بازار بورس برای سرمایه گذاران فراهم نموده، شاهد ورود عده زیادی به این بازار هستیم.

از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شفافیت اطلاعاتی این بازار
  • امکان سرمایه گذاری با مبالغ دلخواه هر چند محدود و سهولت آن
  • حفظ سرمایه در برابر تورم و اثرات آن
  • قدرت نقدشوندگی بالا
  • امنیت و بازدهی بالای آن در مقایسه با سایر بازار های مالی
  • برخورداری از معافیت مالیاتی
  • و ...

اولین گام برای ورود به بازار بورس

از آنجا که ورود به بازارهای مالی با حساسیت خاصی همراه است، لازم است افراد پیش از وارد شدن به آن اطلاعات کافی در این زمینه را کسب نمایند. بازار بورس نیز از این قاعده مستثنی نیست. سرمایه گذاران در این حوزه می بایست قبل از ورود به این بازار با مفاهیم آن و نحوه معامله کردن در این بازار آشنایی کامل داشته باشند. در این مسیر می توان از کتاب های منتشره با محوریت موضوعات اقتصادی و کلاس های مرتبط آموزشی استفاده نمود. راهی دیگر نیز که به صرفه تر از دو مورد قبل می باشد استفاده از سایت های اینترنتی در این زمینه است. ازجمله این سایت ها می توان به سایت nezarat.com اشاره نمود که به عنوان مرجعی معتبر در حوزه های بورسی فعالیت می نماید.

معرفی سامانه نظارت از اهداف تا خدمات آن

سامانه نظارت با شعار یادگیری بیشتر، سود بیشتر تحت مدیریت تیمی متخصص در حوزه های مالی، ایجاد شده است.

این سامانه به عنوان مرجعی معتبر، تمامی اطلاعات لازم برای ورود و ادامه فعالیت در بازار بورس را در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد. هدف اصلی این سامانه ایجاد فضای شفاف نظارتی است که توسط متخصصان بازار سرمایه مدیریت می شود. از خدمات و امکاناتی که این سایت ارائه می نماید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارائه تحلیل های معتبر از بازار بورس

سامانه نظارت با کمک تیم متخصص و با تجربه خود، به صورت روزانه تحلیل های بازار بورس را اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد. کارشناسان پیش از شروع روز معاملاتی، داده های روز های گذشته و اخبار و اطلاعات مرتبط را بررسی می نمایند. نتیجه این بررسی ها، پیش بینی وضعیت معاملاتی روز جاری است که دیدی کلی از وضعیت بازار ارائه می نماید.

آموزش بورس

این سامانه مرجعی جامع و معتبر برای آموزش درحوزه های بورسی به شمار می رود. متخصصین مجرب این سامانه با بررسی نیازهای سرمایه گذاران، مقالات آموزشی کاربردی و کاملی را تدوین و منتشر می نمایند. این مقالات، مفاهیم بورسی از چگونگی ورود به بازار تا روند انجام تحلیل های پیشرفته را به صورت کاملا رایگان در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.

معرفی کارگزاران بورس

با مراجعه به سامانه نظارت می توانید اطلاعات کاملی از تمامی کارگزارن فعال در بازار را به صورت یکجا مشاهده نمایید. این اطلاعات شامل تاریخچه شرکت، اعضای هیئت مدیره، لیست شعب، مجوز معاملات و شماره حساب ها می باشد. علاوه بر این می توانید به تلفن تماس و وب سایت هر یک از شرکت های کارگزاری نیز دسترسی داشته باشید.

بررسی جامع صندوق های سرمایه گذاری

علاوه بر کارگزاری ها، اطلاعات کاملی از صندوق های سرمایه گذاری نیز در این سامانه ارائه می شود. نظارت، اطلاعات کلی صندوق ها و ارکان آن ها را با دقت بسیار بالایی در اختیار افراد قرار می دهد. کاربران می توانند به صورت یکجا این صندوق ها و اطلاعات آن ها را بررسی و مقایسه نموده و بهترین گزینه را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایند.

ارائه فهرستی کامل از شرکت های سبدگردان

اطلاعات این شرکت ها از خدمات شرکت تا اعضای تیم سبدگردان، تماما در این سامانه مورد بررسی قرار گرفته است. روش های تجزیه و تحلیل نیز مورد دیگری است که در این سامانه مورد توجه بوده است.

سامانه نظارت، ذره بینی برای کاوش جامع بازار سرمایه

به طور کلی سامانه نظارت به دنبال آن است که بستری مناسب برای آموزش و کسب اطلاعات لازم در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد. به عبارتی این سامانه با نظارت بر عملکرد صندوق ها و کارگزاران و شرکت های سبدگردان سعی دارد فضایی شفاف ایجاد نموده تا به افراد در انتخاب های خود کمک نماید. نظارت، همواره بهترین ها را در اختیار کاربران خود قرار داده و در تمام مسیر همراه آن ها خواهد بود.

2121

کد خبر 1476780