۰ نفر
۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

با حمایت پویش نذرآرزوها؛

آرزوی کودک ۱۱ ساله برای رفتن به مشهد مقدس محقق شد

یک کودک به آرزوی دیرینش برای زیارت حرم امام رضا(ع) رسید
آرزوی کودک ۱۱ ساله برای رفتن به مشهد مقدس محقق شد

پویش نذر آرزوها، اینبار هم با گسترش فعالیت های داوطلبانه، رویای یک کودک ۱۱ ساله برای رفتن به مشهد مقدس را به واقعیت رسانده و راهی مشهد مقدس شد.

محمد عرفان شربتی، در اثر یک حادثه ناگهانی در نوزادی، دچار آسیب جدی نخاعی شده و توان راه رفتن از وی سلب شده است. در این میان، مددکاران و فعالان خیر در پویش نذر آرزوها که برای تحقق آرزوهای کودکان با نیاز های ویژه پیش قدم شده اند، با شناسایی این کودک، آرزوی دیرینه اش را به واقعیت رسانده و وی را به پابوس امام رضا (ع) رساندند.

مستند کوتاه زیارت این کودک در حرم امام رضا (ع) با نام «مسافر» نیز به تهیه کنندگی علی مهر آور و کارگردانی محسن عبدی ازشبکه سوم سیما پخش شده و صابر خراسانی نیز، سفیر نذر آرزوها و این پویش است.

این پویش که برای از میان برداشتن تفاوت های به وجود آمده میان کودکان بیمار و دیگران در حال فعالیت گسترده و خیرخواهانه هستند، در اقدام قبلی نیز یک کودک کم توان ذهنی را با همکاری فرماندهی انتظامی تهران، به ارزویش برای رییس پلیس شدن رسانده و در این زمینه اقدمات مثال زدنی زیادی داشتند که مستند کامل آن نیز از صدا و سیما پخش شد.

مجموعه نذر آرزوها با راه اندازی یک پویش، همچنان در صدد رساندن کودکان با بیماری های خاص یا نیازهای ویژه به آرزوهای محال و دست نیافتنی شان هستند که قسمت های بعدی مجموعه نذر آرزوها در همین راستا در حال تولید و تدوین است.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477323