با کلید سازی سیار نگران جا ماندن کلید نباشید!

تا به حال شاید برایتان پیش آمده باشد که کلید خانه تان را جا گذاشته باشید یا که آن را گم کرده باشید و پشت درب بمانید. حتی گاهی هم اتفاق می افتد که شما سوییچ خودروی خود را گم میکنید و برای آن یدک هم ندارید! اغلب افراد شاید در چنین شرایطی دستپاچه شوند و خودشان به سراغ کلید ساز روند یا حتی با آتشنشانی تماس بگیرند اما برای حل این معضل امروزه کلیدسازی های سیار و شبانه روزی آمده اند تا در شرایط این چنینی بتوانند در سریع ترین زمان به شما کمک کنند.

کلید سازی سیار

هر کلید سازی سیار مناطق خاصی را تحت پوشش قرار میدهد مثلا کلید سازی شاه کلید، کلید سازی غرب تهران است و مناطق غرب و شمال غرب تهران را پوشش میدهد. کلید سازی های سیار معمولا به صورت شبانه روزی هم فعالیت میکنند. خب مشخص است که سیار بودن کلید سازی ها به تنهایی جوابگو نیست چون ممکن است شما در ساعاتی به این مشکل بر بخورید که هیچ کسب و کاری فعال نیست. مثلا ممکن است شما در نیمه شب یا اوایل صبح  به این مشکل بر بخورید پس چاره چیست؟! به همین دلیل است که خدمات کلید سازی شبانه روزی به وجود آمده است.

کلید سازی سیار چه خدماتی را ارائه میدهد؟

شرکت هایی که خدمات کلید سازی شبانه روزی و سیار را انجام میدهند همانند کلید سازی های دیگر خدمات یک ، به طور کلی خدمات یک کلید سازی سیار شامل : ساخت انواع سویچ خودرو برای خودرو های داخلی و خارجی، کلید سازی برای انواع درب (چوبی، آهنی، ضد سرقت،) ، باز کردن انواع درب، نصب قفل های امنیتی برای انواع درب یا خودرو، تعمیر و ایمن سازی انواع قفل، ساخت ریموت برای جک پارکینگ، تعمیر جک درب پارکینگ و... میباشد.بسیاری از کلید سازی هایی هم که در گذشته خدمات سیار یا شبانه روزی نداشته اند امروزه به این شکل از ارائه خدمات روی آوردند. نیاز مشتریان باعث شده که خدمات کلید سازی به صورت سیار و شبانه روزی ارائه شود.

سوالات متداول از کلید سازی های سیار

چقدر طول میکشد تا کلید ساز به محل برسد؟

خب این کاملا بستگی به مناطق تحت پوشش آن کلید سازی و محل خود کلید سازی میباشد. اما معمولا رسیدن کلید ساز حداکثر 25 الی 30 دقیقه زمان میبرد. به عنوان مثال کلید سازی شاه کلید مناطق غرب و شمال غرب تهران را پوشش میدهد، در اغلب محله ها حداکثر کلید ساز های این شرکت 10 الی 15 دقیقه به محل میرسند اما در مواقعی ممکن است این تایم بیشتر شود.

چقدر زمان میبرد تا درب خودرو یا درب خانه باز شود؟

خب این مورد هم به مواردی بستگی دارد. به عنوان مثال مدل خودرو چی باشد و آیا خارجی باشد یا داخلی یا اینکه قفل از کدام نوع است؟، قفل آسیب دیده باشد یا خیر؟ درب از کدام نوع باشد مثلا ضد سرقت باشد یا معمولی و مواردی از این قبیل... اما به طور میانگین برای یک کلید ساز ماهر چیزی حدود 10 دقیقه زمان میبرد تا قفل باز شود. این زمان ممکن است متغیر باشد اما به طور حدودی همین قدر است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1477721