۰ نفر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۰۶:۳۸

ایسنا نوشت:

مریم ارشدی سخنگوی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از برگزاری همایش تجلیل از 50 زن برگزیده با عنوان «بانوی بصیر» در دوم خرداد ماه امسال خبر داد.

وی با اعلام برگزاری هفته بزرگداشت "مقام زن" و "روز مادر" در سی و یکم اردیبهشت تا ششم خرداد ماه، عنوان کرد: محور برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته، حضرت زهرا(س) به عنوان نماد ولایت پذیری و وحدت جهان اسلام است.

وی با اشاره به موافقت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با عناوین پیشنهادی مرکز امور زنان در ایام هفته زن، تصریح کرد: عناوین هفته زن از روز سی و یکم اردیبهشت تا ششم خرداد ماه به ترتیب با عنوان «زن، بصیرت، ولایت پذیری»، «زن، تربیت و تعالی خانواده»، «زن ، امام خمینی، ایثار و بیداری اسلامی»، «زن، سلامت و امنیت اخلاقی»، «زن، حقوق و مسوولیت اجتماعی» و در نهایت«زن، معنویت و فرهنگ انتظار» نامگذاری شده است.

به گفته ارشدی، برگزاری نشست‌ها و همایش‌هایی با موضوع زن و جهاد اقتصادی، دومین جشنواره ورزشی "حورا" ویژه زنان کارمند دستگاه‌های اجرایی، برگزاری کنگره بزرگداشت سپیده کاشانی ـ شاعر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ـ و نیز برگزاری جشن بزرگ مادران و همسران شهدا در روز سوم خرداد از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته بزرگداشت مقام مادر و روز زن خواهد بود.

/29211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 147793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =