رویداد سکوی پرتاب یزد موثر در حرکت به سمت شهر هوشمند

شهردار یزد گفت: برگزاری رویداد استارت آپی سکوی پرتاب یزد جزو اتفاقات بزرگ فناوری شهر یزد است و می تواند به مدیران در رفع نیازهای شهری از طریق رشد استارتاپ ها کمک کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ جمال الدین عزیزی درباره اهمیت برگزاری این رویداد در یزد عنوان کرد: رویداد ۱۰۰ استارتاپ یزد گردهمایی سرمایه گذاران بزرگ حوزه فناوری است و می‌تواند مشوق خوبی برای شرکت های دانش بنیان و فناور و استارت آپ های استان یزد باشد.
وی اظهار کرد: حرکت به سمت شهر هوشمند یکی از نیازهای اساسی شهر در آینده خواهد بود از روش‌های سنتی و معمول دسترسی به آن امکان پذیر نیست و به شرکت های قوی جدید و های تِک در استان یزد در مسیر حرکت به شهر هوشمند نیاز داریم.
عزیزی به حمایت شهرداری یزد از رویداد سکوی پرتاب یزد اشاره کرد و افزود: شهرداری یزد حامی این رویداد و استارت آپ ها است و شرکت های فناور و دانش بنیان که بتوانند در جهت رفع نیازهای شهری و پروژه های شهرداری فعالیت کنند مورد استفاده شهرداری یزد خواهند بود.
گفتنی است؛ رویداد سرمایه گذاری سکوی پرتاب یزد اول و دوم بهمن ماه با حمایت کاروان استانی ۱۰۰استارتاپ،صندوق پژوهش و فناوری استان یزد و پارک علم و فناوری یزد برگزار می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =