خبرهای خوش برای مددجویان کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد

در دهه فجر امسال ۱۲۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه؛نشست هم اندیشی بزرگداشت دهه فجر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاونان و روسای ستادی به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر این دهه و تشریح برنامه های این نهاد در این ایام برگزار شد. 

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دختر پیامبر اسلام، همسر مولا امیرالمومنین و مادر امامان معصوم، گفت: امیدواریم که ائمه علیه السلام عنایت کنند که ما در راه دین و دیانت و انسانیت و توجه به نیازمندان بتوانیم مثمرثمر باشیم و بیش از پیش به آنان خدمت کنیم.

 وی با اشاره به اینکه این نشست به منظور زمینه سازی جهت خدمات بیشتر، بهتر و مطلوب تر به محرومان در دهه فجر امسال است، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور در سال جاری، باید کاری کنیم که برنامه های خوبی در فضای مجازی داشته باشیم و بتوانیم بهتر از گذشته دهه پیروزی انقلاب را گرامی بداریم به هر حال این یک تجربه جدید است که ما بتوانیم در این فضا، خدمات انقلاب اسلامی را به مردم بهتر بشناسانیم. 

مبشری تأکید کرد: امید است علی‌رغم تلاش دشمنان که در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به هر طریقی هستند، بتوانیم از ظرفیت فضای مجازی جهت تعالی انسانیت و خدمت رسانی به محرومان بیشترین استفاده را ببریم. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه غبارروبی گلزار شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یکی از برنامه‌های این نهاد در دهه فجر امسال است، گفت: آذین بندی ادارات، دعوت از مردم برای مشارکت در جشن‌های مجازی، افتتاح ۱۲۸ مورد مسکن مهر برای مددجویان، بهره برداری از ۵۰۰ طرح اشتغال مددجویی در سطح استان و برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کارکنان و مددجویان از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در دهه فجر امسال است.

مبشری پاسخگویی به مددجویان به صورت مجازی،  دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ۵۱ مورد سرکشی از خانواده های مددجویان، اهداء ۶۳۳ موردجهیزیه مددجویی، برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم، تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی، نشست بصیرتی، نمایشگاه عکس مجازی در خصوص دهه فجر و پیروزی انقلاب، طرح فلاح با هدف آشنایی خانواده های مددجویان با انقلاب و دستاوردهای آن را از دیگر برنامه های کمیته امداد استان در دهه فجر عنوان کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =