کنسرت آنلاین «وحید تاج و رشید وطن‌دوست» در لنز ایرانسل برگزار می‌شود

وبسایت و اپلیکیشن لنز ایرانسل، پنج‌شنبه دوم بهمن‌ماه، میزبان کنسرت آنلاین «شوق بهار» به خوانندگی مشترک «وحید تاج» و «رشید وطن‌دوست»، خوانندگان موسیقی سنتی ایرانی است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این کنسرت آنلاین، ساعت ۲۱ پنج‌شنبه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۹، با ترکیبی از قطعات سنتی فارسی و آذری در «تالار وحدت» تهران اجرا می‌شود و کلیه دوستداران موسیقی اصیل ایرانی، مخاطبان آن هستند.

این کنسرت آنلاین که شوق بهار نام دارد، به رهبری ارکستر علی‌اکبر قربانی و نوازندگی اعضای ارکستر سازهای ملی ایران، اجرا خواهد شد. وحید تاج خوانندۀ سنتی اهل دزفول، قطعات سنتی فارسی و رشید وطن دوست، هنرمند نامی زادۀ تبریز، قطعات آذری کنسرت شوق بهار را در کنار یکدیگر اجرا می‌کنند.

علاقه‌مندان به موسیقی سنتی و اصیل ایرانی، در این کنسرت، قطعات «سوییت ابن‌سینا (بی‌کلام)»، «بهار دلکش»، «فانتزی برای تار (بی‌کلام)»، «بازار ایرانی (بی‌کلام)»، «خوش آمدی»، «ریتم‌های آذربایجانی (بی‌کلام)»،«شوق بهار»، «آرشین مال آلان»، «روژند (بی‌کلام)»، «دگر چه خواهی» و «خاک مهر آیین» را می‌شنوند که در بین آن، قطعه‌هایی با نوای آذری توسط رشید وطن‌دوست اجرا خواهد شد.

کاربران غیرایرانسلی اپلیکیشن لنز، لازم است برای تماشای این کنسرت، علاوه بر استفاده از دیتای اپراتور خود، اشتراک ویژۀ این اپلیکیشن برای کنسرت شوق بهار را به قیمت ۱۰هزار تومان خریداری کنند؛ اما کاربران ایرانسلی می‌توانند بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه، کنسرت آنلاین را با تعرفۀ تمام‌بهای دیتا تماشا کنند.

این کنسرت تا ۱۰ روز، برای علاقه‌مندانی که امکان مشاهدۀ آنلاین آن را نداشته‌اند، در دسترس خواهد بود.

پیش از این، همزمان با عید سعید فطر، اپلیکیشن لنز ایرانسل، میزبان کنسرت آنلاین همایون شجریان بود و در مرداد ماه نیز میزبانی دو کنسرت آنلاین سالار عقیلی و کنسرت خندۀ آنلاین حسن ریوندی را برعهده داشت. همچنین در آذر ماه امسال، لنز ایرانسل میزبان کنسرت آنلاین گروه آلنام به رهبری وحید علیپور و خوانندگی مسعود امیرسپهر بود.

علاوه بر کنسرت‌های آنلاین، لنز ایرانسل میزبان سایر برنامه‌های فرهنگی مناسبتی نیز است. پخش آنلاین تئاتر سرباز به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی از تالار رودکی و پخش آنلاین اجراخوانی نمایش «زخم مدینه»، به مناسبت دهۀ دوم ایام فاطمیه، که به همت بنیاد رودکی در تالار وحدت اجرا می‌شد، بخشی از این برنامه‌های فرهنگی‌ومذهبی اخیر است.

حمایت دیجیتال از برنامه‌های فرهنگی و برگزاری کنسرت‌های آنلاین، با توجه به شرایط کرونایی و تعطیلی کنسرت‌ها، با هدف افزایش روحیه و همدلی در جامعه و ایجاد امکان مشاهدۀ برنامه‌های زندۀ فرهنگی و هنری برای علاقمندان، از طریق لنز ایرانسل اجرا می‌شود.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن‌همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهده جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهده برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1478981

برچسب‌ها