ساعت هوشمند هوآوی Nova Watch معرفی خواهد شد

محصولات جدیدی از سری Nova توسط هوآوی در حال تولید است. یکی از این محصولات جدید، هوآوی Nova Watch است.

شرکت هوآوی در تاریخ 11 ژانویه سال جاری میلادی، درخواست ثبت علامت تجاری جدید Nova Watch را در چین ارائه کرده است. توجه داشته باشید که خط تولید هوآوی Nova شامل مجموعه‌ای از پرچمداران ارزان قیمت بوده که به صورت خاص و ویژه برای جوانان طراحی شده‌اند. هوآوی از سال 2016 میلادی گوشی‌های هوشمند سری Nova را روانه بازار کرده که با استقبال کاربران مواجه شده است. این شرکت به تازگی سری جدید Nova 8 را با دو مدل مختلف Nova 8 و Nova 8 Pro عرضه کرده که دارای قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری جدیدی است.

با این که هنوز جزئیات بیشتری درباره ساعت هوشمند Nova Watch در دسترس قرار نگرفته، اما در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود هوآوی در سال جاری میلادی، محصولات بیشتری از سری Nova را معرفی کند.

هوآوی پیش از این ساعت‌های هوشمند باکیفیت و جذابی را طراحی و تولید کرده که می‌توان به مدل جدید Watch GT 2 Pro و Watch Fit اشاره کرد، که موفق شدند آمار فروش قابل توجهی را از آن خود کنند.

همواره محصولات سری Nova با قیمت مقرون به صرفه در دسترس قرار گرفته‌اند و به همین علت  هم به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدید Nova جایگزین ارزان قیمت‌تری برای سری Watch GT خواهد بود. این پایان ماجرا و شگفتی‌سازی هوآوی نیست؛ اینطور که پیداست ظرف چند ماه آینده شاهد مدل‌های مختلفی از این ساعت هوشمند مقرون به صرفه هوآوی در بازار خواهیم بود.

به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدید Nova می‌تواند به عنوان محصولی قابل توجه با قیمتی اقتصادی معرفی شود و در بازار جایگاه ویژه خود را به دست بیاورد. احتمالا عرضه این ساعت با معرفی یکی از گوشی‌های جدید سری هوآوی Nova همراه خواهد بود.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479464

برچسب‌ها