محدودیتهای ترافیکی در اصفهان ادامه دارد/غربالگری ۴ میلیون اصفهانی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: محدودیتهای ترافیکی در اصفهان همچنان برقرار است و برخورد باخودروهای دودزا و موتورسیکلت ها ادامه دارد.

منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به اعمال محدودیت تامین گاز برای صنایع اظهار داشت: برخی از واحدهای صنعتی هم با محدودیت تامین برق مواجه هستند.

وی با اشاره به پایش اداره کل محیط زیست در هفته جاری تصریح کرد: محدودیتهای ترافیکی در اصفهان همچنان برقرار است و برخورد باخودروهای دودزا، موتورسیکلت ها ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح «شهید سلیمانی» گفت: از دوازدهم آبان ماه تاکنون هزار و ۸ محله نسبت به بیماری کرونا غربالگری شدند.

وی افزود: سه هزار و ۶۹۸ تیم غربالگری با ۷۹۶ تیم نظارتی نسبت به غربالگری بیماری کرونا اقدام کرده اند. در مجموع بیش از سی هزار نفر اعم از نیروهای مردمی و بسیجی در طرح «حافظان سلامت» و «شهید سلیمانی» نسبت به غربالگری کرونا اقدام کردند.

شیشه فروش با اشاره به اینکه ۴ میلیون و ۷۴۲ هزار نفر در طرح های مذکور غربالگری شده اند، گفت: طرح های «حافظان سلامت» و «شهید سلیمانی» یک میلیون و ۴۵۵هزار خانوار را تحت پوشش قرار داده است.

وی اضافه کرد: در ده هزار و ۹۳ پایگاه، نظارت، مراقبت از بیماری کرونا با آموزش چهره به چهره غربالگری شد تا با شیوه نامه و نظارت بر محله ها، صنوف آموزش های لازم در اجرای دستورالعمل های بهداشتی به شهروندان ارائه شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به طرح«تغذیه سالم برای پیشگیری از کرونا» توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: این طرح با آموزشهای همگانی ثمربخش و مشاوره ای تغذیه ای بر مشکلات پیش آمده در اثر کم تحرکی موثر خواهد بود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =