اولین تیراندازی مرگبار آمریکا در دولت بایدن؛ شش نفر کشته شدند

ایرنا نوشت: تیراندازی مرگبار شامگاه یکشنبه(به وقت محلی) در شهر ایندیاناپولیس آمریکا در ایالت ایندیانا، دستکم پنج نفر از جمله یک زن باردار را به کام مرگ کشاند.

برخی رسانه های آمریکایی کشته شدگان در جریان این تیراندازی را شش نفر اعلام کرده اند.

این نخستین تیراندازی مرگبار در آمریکا از زمان آغاز دولت جو بایدن از روز پنجشنبه گذشته تا کنون است. این گونه حوادث می تواند چالشی جدی برای دولت جدید آمریکا باشد.

به گزارش سی ان ان، پلیس محلی از قتل پنج نفر در تیراندازی صبح روز یکشنبه در شمال شرقی ایندیاناپولیس خبر داد؛ حادثه ای که شهردار آن را "یک قتل عام" خواند. ایندیاناپولیس دومین شهر بزرگ ایالت ایندیانا پس از شیکاگو است که در غرب میانه قرار دارد. 
به گفته رئیس پلیس ایندیاناپولیس، حال یک نوجوان هم در این حادثه که "بزرگترین تیراندازی بیش از یک دهه" گذشته این شهر است، در وضعیت وخیمی قرار دارد. 
سخنگوی پلیس ایالتی ایندیاناپولیس به خبرنگاران گفت: افسران پلیس در پی گزارش های رسیده از تیراندازی که پیش از ساعت چهار صبح رخ داده بود در محل حاضر شدند و با یک پسر نوجوان که در اثر شلیک گلوله زخمی شده بود، روبرو شدند.
پس از آن افسران اطلاعاتی دریافت کردند که آنها را به محلی دیگر رساند و در آنجا با جسد پنج نفر از جمله یک زن باردار که در اثر شلیک اسلحه کشته شده بودند، روبرو شدند.

310 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =