معرفی ۴ پارک آبی مشهد ، همراه عکس، ویژگی ها

به گزارش استخر بلیط ، پارک آبی که در ایران با نام سرمین موج آبی آنها می شناسیم محل تفریح آبی است که در آن می توانید ساعت های زیادی را با خانواده سپری کرد. شنا کردن و آب بازی در کنار سرسره های متنوع سرزمین موج آبی است که آن را از دیگر تفریحات منحصر به فرد می نماید. شهر مشهد یکی از توریستی ترین شهرهای ایران است که روزانه میزبان تعداد زیادی از زائرین ایرانی و خارجی است.

این شهر با وجود ۴ پارک آبی بستر مناسبی برای تفریح و سرگرمی مهمانان خود فراهم آورده است. هر کدام از این پارک های آبی دارای ویژگی و سرسره های منحصر به فرد خود است. در صورتی که ما را همراهی کنید شما با ویژگی های این پارک ها آشنا خواهیم نمود.

سرزمین موج های آبی مشهد

قدیمی ترین پارک آبی مشهد سرزمین موج های آبی مشهد است که در سال ۱۳۷۳ افتتاح شد. این استخر سرپوشیده امکانات فوق العاده ای برای مهمانان خود فراهم آورده است.  به جرات می توان گفت مهمترین گزینه در پارک آبی سرسره های آن است . در سرزمین موج های آبی مشهد می توانید انواع سرسره های آهسته، سرسره های پیچشی، سرسره موج، سرسره تویسر، سرسره تاپسی توروی و چاله فضایی را نجربه کنید. هر کدام از این سرسره ها برای رده سنی مشخصی مناسب است و این امکان را به شما می دهند که با اعضای خانواده به این پارک آبی بروید. اما اگر تصمیم دارید در این پارک آبی ریلکس کنید نیز می توانید زمان خود را در رودخانه آرام و خروشان، استخر برکه، استخر کودکان، استخر موج های پارک آبی، جکوزی سرد و گرم، سونای خشک و بخار، ماساژ و حمام ترکی سپری نمایید. البته در استخر مواج می توانید ادرنالین خود را افزایش دهید اما به صورت کلی شنا در این استخرها جهت ایجاد آرامش طراحی شده اند.

این امکاانات به شما کمک بیشتر از مسافرت خود لذت ببرید و ساعات خوشی در کنار فرزندانتان داشته باشید. لازم است بدانید که فروشگاه لوازم ورزشی این مجموعه همه تجهیزاتی که فراموش کرده اید را گردآوری نموده است و می توانید در انتهای بازی و سرگرمی خود در رستوران و کافی شاپ غذایی لذیذ میل نمایید.

سرزمین موج های خروشان مشهد

سرزمین موج های خروشان مشهد طرقبه که در سال ۹۴ افتتاح شده است یکی از جذابترین پارک های آبی مشهد به شمار می آید. در این پارک آبی انواع سرسره برای سنین مختلف طراحی شده است. انواع استخر را می توانید در این پارک آبی تجربه کنید اما وجه تمایز این پارک با دیگر پارک های آبی مشهد فوتبال صابونی و لیزر تگ ان است. فوتبال صابونی یک از جذابترین بازی های سرزمین موج های خروشان مشهد است. در این بازی شما در یک زمین با طول ۱۴ متر و عرض ۱۰ متر دارد که دروازه های آن ۱.۵ متر هستند. ۳ نفر در این زمین آغشته به صابون و لیز باید تعادل خود را حفظ کرده و به دیگری گل بزند.

لیزر تگ از دیگر بازی های جذاب این پارک آبی است که در واقع همان پینت بال لیزری می باشد. زمین این بازی ۲۸۰ متر است و شما برای افزایش هیجان بازی انواع سلاح های لیزری، بمب، بی سیم، نارنجک، مین را در دسترس دارید.  سرزمین موج های خروشان مشهد بلندترین رودخانه مواج را در بین پارک های آبی دارد. در این پارک آبی می توانید از سالن ایروبیک، سقوط آزاد موج های خروشان، چاله فضایی موج های خروشان، بزرگ ترین فیش اسپا خاورمیانه، زیپ لاین و چاله فضایی موج های خروشان استفاده کرده و ساعات خوشی با خانواده سپری کنید.

پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد نیز دیگر پارک آبی شهر مشهد است که برای آقایون استخر روباز تدارک دیده است. یکی از مزایای روباز بودن این مجموعه استفاده از هوای آزاد و دلپذیر شهر مشهد است. این پارک آبی به واسطه امکاناتی همچون سرسره های مختلف آهسته و سرعتی که برای سنین مختف طراحی شده است، سرسره رنگین کمان، سرسره پیچشی، سرسره موجی و سرسره چاله فضایی می تواند ادرنالین خود شما را افزایش دهد. پارک آبی ایرانیان مشهد تنها برای افراد در سنین مختلف مناسب است و سرسره های آن برای سنین مختلف طراحی شده اند. اگر از سرسره بازی خسته شدید امکان بازی با دیگر امکانات پارک برای شما مقدور است از این امکانات باید به استخر موج که وسعتی برابر با یک زمین فوتبال داد و طول موج های آن به ۳٫۵ متر می رسد، شنا در رودخانه خروشان و آرام و سینمای ۵ بعدی آبی اشاره داشت.

اموزش موج سواری کردن با تخته در مدرسه موج سواری از دیگر خدماتی است که در این مجموعه ارائه می شود. اسپا برای آرامش و تمدد اعصاب، سونا و جکوزی این مجوعه نیز به ریلکس کردن شما کمک خواهد کرد. رستوران و کافی شاپ  نیز شرایط تناول کردن غذاهای ایرانی و فست فود را برای شما آماده نموده اند.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد یکی از مدرنترین مجموعه های آبی شهر مشهد است. این پارک آبی به سه قیمت پارک آبی مخصوص آقایون، بانوان و VIP تقسیم شده است. بیشترین تعداد سرسره را در قسمت پارک آبی آقایون می توان یافت. این مجموعه شامل سرسره سقوط آزاد با ارتفاع ۲۰ متری، سرسره دوقلو، سرسره پیچ، استخر مخصوص غواصی، سرسره آهسته، چاله فضایی، رود خانه ای به طول ۱۷۰ متر، استخر موج، آبشار خروشان با ارتفاع بیش از ۱۸ متر و ... اشاره داشت. این مجموعه سرسره را برای سنین مختلف طراحی نموده است و فضای داخلی آن شبیه به قارهای زیر زمینی می باشد. در قسمت بانوان می توانید با انواع سرسره بازی کنید اما پارک ساحلی آفتاب مشهد به واسطه پیشرفته ترین سیستم تسویه و گند زدائی یا OZONE پاکسازی می شود. سرسره تونلی و سرسره U نیز می تواند ادرنالین خون شما را افزایش دهد. در قسمت VIP نیز می توایند امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، استخر، استخر نمک دریایی، غار نمک، سونا بخار و خشک، جکوزی، چای خانه سنتی، حمام سنتی و ... را مشاهده نمایید. رستوران و فست فود این مجموعه آماده پذیرایی از شما را دارد. این مجموعه به صورتی است که سانس آقایون و خانم ها به صورت همزمان برگزار می شود و سالن هر گروه مجزا می باشد.

میتوانید برای تهیه آنلاین با تخفیف هریک از بلیط ها به وب سایت استخر بلیط به آدرس اینترنتی Estakhrbilit.com  مراجغه کنید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479674