دفاع ابراهیم صادقی از پیروز قربانی بعد از حمله استقلالی‌ها

سرمربی سایپا درباره توئیت جالب ماهینی هم توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین ماهینی بعد از برد سایپا مقابل استقلال در توئیتر نوشت: «سایپا مطمئن!» این پیام او بازخورد زیادی داشت. ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در واکنش به آن می گوید: «خب تیم فوتبال ما مطمئن است. همیشه باشگاه با شخصیتی بوده‌ایم. بازیکنان زیادی پرورش داده ایم. خیلی از آنها به تیم های بزرگ رفته اند. الان هم یک برند داریم که علی قلی زاده است. او از سن 8 سالگی وارد باشگاه سایپا شد و الان در اروپا بازی می کند.»

او همچنین درباره حمله طرفداران استقلال به پیروز قربانی به خاطر تعریف از پرسپولیس توضیح می دهد: «حرف پیروز فنی بود. درباره استقلال حرف نزد ولی یک جوی علیه اش راه افتاد. پیروز گفت تیمی که 4 سال قهرمان لیگ شده و دو بار به فینال آسیا رفته از نظر فنی خوب است. بعضی ها از این حرف ها خوششان نیامد. پیروز سعی نکرد طوری حرف بزند که یک عده خوششان بیاید یا یک عده ناراحت شوند، فقط نظر فنی اش را گفت. به هر حال باید به پرسپولیس به خاطر نتایجی که به دست آورد، احترام گذاشت.»

صادقی در پاسخ به این سوال که چرا اینقدر هواداران دو باشگاه تشنه خون هم هستند، می گوید: «دیگر به تیم خودشان تعصب دارند. منتهی نگاه ما مربیان با آنها فرق دارد.»

سرمربی سایپا درباره درخشش منادی و همینطور وضعیت محسن مسلمان می گوید: «محسن در بازی صنعت نفت مصدوم شد ولی از دو هفته دیگر می تواند برای ما بازی کند. منادی هم از 17 سالگی به سایپا آمد. یک مقطع رفت برای تیم دیگری گلری کرد و برگشت. او محصول سایپاست و خوب کار می کند. به نظر من سه بازیکن در سایپا حضور دارند که می توانند به تیم ملی دعوت شوند ولی اسم شان را نمی آورم.»

او درباره اعتراضش نسبت به رفتار بعضی نیمکت های لیگ می گوید: «در این فصل چند اشتباه داوری علیه سایپا شده ولی ما بیانیه ندادیم. بعضی باشگاهها بیانیه می دهند، مربی و مدیرشان حرف می زنند. داور را تحت تاثیر این رفتار قرار می دهند. می بینیم وقتی پنج نفر لب خط به داور اعتراض می کنند، سه بار تحت تاثیر قرار نمی گیرد ولی بار چهارم که تحت تاثیر قرار می گیرد.»

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    14 4
    آقای عزیز شما حرفهای قربانی را تایید نکن .اگر استر اماچونی مثل برانکو‌۴ سال میموند و فراریش نمیدادن الان استقلال تا سالها قهرمان بود خیلی بی وجدانی میخواد پشت پرده را نبینی و فقط از موفقیت بیرونی حرف بزنی اگر وجدان داشت پیروز مثل هاشمی نسب از خاص بودن قرمزها چیزی میگفت. برانکو ۴ سال استراماچونی۴ ماه. علت ؛ وزارت ورزش متولی ۲ تیم
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    8 2
    انشا جمعه امیر خان حالتون رو میگیره
  • علی IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    آلومینیوم مطمن. قابل توجه حسین ماهینی لنگی. ضمنا میگن قائدی تونل زد و قطار آلومینیوم به سلامت عبور کرد
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    1 0
    پیروز قربانی کیه دیگه؟