۰ نفر
۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
بسته بندی صنعتی: الزام یا تجملات؟

دستگاه بسته بندی از الزامات زندگی شهرنشینی به روش مدرن است. تا آن جا که بدون وجود آن، بسیاری از کارهای تجاری و صنعتی، دستخوش چالش‌های جدی می‌شوند.

دستگاه بسته بندی ۱۲ توزین بهفر ماشین

علاوه بر نظمی که از بسته‌ بندی وسایل حاصل می‌شود، حفظ خواص مواد و افزایش طول عمر مفید آنها نیز تا حد زیادی وابسته به کاربرد این دستگاه‌ها است. حمل آسان و مطمئن مواد غذایی و صنعتی و ممانعت از فساد آنها هم بخش‌ دیگری از فواید کاربرد این نوع بسته بندی به‌شمار می‌آیند.

همراه ما باشید تا در ادامه درباره لزوم کاربرد بهترین دستگاه بسته بندی صنعتی تولید شده در شرکت بهفر ماشین البرز با شما بیشتر صحبت کنیم.

دستگاه ساشه سس بهفر ماشین البزر

بسته بندی صنعتی چگونه و از چه زمان وارد زندگی ما شده است؟

امروزه مشاهده انواع مواد غذایی و شیمیایی در بسته بندی‌های مرتب و منظم که قفسه‌های سوپرمارکت‌ها را پرکرده، امری روزمره و تکراری شده است. تا جایی که اغلب ما حتی نمی‌توانیم این مکان‌ها را به شکل دیگری تصور کنیم.

اما بد نیست یادآوری کنیم بی‌شک در گذشته نه چندان دور و تا پیش از پیدایش صنعت بزرگ و مفید دستگاه بسته بندی، دنیای اطراف ما شکل دیگری داشت. امروزه و به یمن کاربرد این نوع دستگاه‌ها، ضمن نظم بخشیدن به جابجایی و مصرف مواد غذایی و شیمیایی، در زمان و نیروی کار نیز صرفه‌جویی بسزایی صورت می‌گیرد.

با صنعتی و مدرن شدن شکل زندگی و گسترش فرهنگ شهرنشینی، نوع و نحوه کاربرد دستگاه‌های بسته بندی هم با رشدی ‌تدریجی به شکل امروزی خود درآمده است.

در ادامه مطلب، شما را با انواع بهترین دستگاه بسته بندی صنعتی آشنا می‌کنیم که در بهفر ماشین البرز تولید می‌گردد.

 ماشین‌آلات بسته بندی صنعتی بهفر

نیاز به انواع بسته بندی نیز، مانند گوناگونی محصولات غذایی و مواد شیمیایی، بسیار متنوع است. بر این اساس، دستگاه‌های مختلفی نیز برای تولید این ملزومات بسته بندی تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

شرکت بهفر ماشین البرز در این راستا و جهت تامین نیاز صنایع غذایی و  تولید کنندگان،  اقدام به ساخت و عرضه مجموعه‌ای از این دستگاه‌ها نموده که در ادامه معرفی می‌شوند:

ماشین آلات بسته بندی گرانولی: این تولیدات در قالب انواع دستگاه ۲ توزین، ۴ توزین و ۶ توزین ساخته شده و برق مصرفی آنها تک‌فاز و سه‌فاز است. این مجموعه با سرعت ۲۰ تا ۳۰ بسته در دقیقه عمل می‌کنند.

ماشین آلات کیسه پرکن یا بسته بندی خشکبار: این مجموعه شامل دستگاه‌های تک توزین، دو توزین و ۴ توزین می‌گردد که مقادیر ۲ تا ۵۰ کیلویی را با سرعت ۲ الی ۱۵ عدد در دقیقه بسته بندی می‌کنند.

دستگاه ساشه در انواع مایع و پودری و تی بگ‌زن: این مجموعه، با توانایی بسته بندی ۴۰ تا ۵۰ بسته در دقیقه و تولید ۷۰ بسته تی بگ در دقیقه جزو مدرن‌ترین محصولات حال حاضر در این زمینه می‌باشند. انواع دوخت مدادی، معمولی و ۳ طرف دوخت در بخش ساشه، امکان کاربردهای متنوع این دستگاه را فراهم آورده است.

کنترل این نوع دستگاه در بخش ساشه پودری و مایع، با مانیتور تاچ صورت می‌گیرد. وزن دستگاه ۳۰۰ کیلوگرم بوده که کاربرد آن را در مشاغل خانگی و کارگاهی به راحتی امکان‌پذیر می‌سازد.

کاربرد دستگاه تی‌بگ‌زن، این روزها و با اثبات نیاز بدن به نوشیدنی‌های گرم در طول روز بسیار بیشتر شده است. تولید انواع تی بگ حاوی مواد لازم جهت مصارف دمنوش و چای با طعم‌های مختلف، می‌تواند به‌عنوان اشتغال‌  خانگی و صنعتی مطرح باشد. این دستگاه نیز با ابعاد مناسب و وزن ۴۰۰ کیلوگرم، کاملا کاربردی و قابل استفاده در مشاغل خانگی و کارگاهی است.

ماشین آلات بسته بندی پودری: نام دیگر این ماشین‌آلات ادویه پرکن است. دو نوع ماشین پودری سلفونی و دستگاه قوطی پرکن در این مجموعه جا دارند که با برق مصرفی تک فاز و سه فاز و با توانایی بسته بندی اوزان ۱۰ تا ۱۱۰۰ گرم قادرند بین ۲۰ تا ۳۵ بسته را در هر دقیقه تهیه کنند.

ماشین آلات بسته بندی بهفر

مزایای تولید دستگاه بسته بندی وکیوم داخلی:

دستگاه وکیوم از پرکاربردترین انواع دستگاه‌های بسته بندی است. کاربردهای وسیع و همه جانبه این نوع ماشین بسته بندی به‌ویژه در صنایع غذایی باعث شده عرضه و تقاضای آن در بازار کار و تولید به فراوانی صورت گیرد. شرکت بهفر ماشین البرز با تولید نمونه‌های کیفی از این ماشین، آن را با قیمت تمام شده به‌مراتب مناسب‌تر از انواع وارداتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

با توجه به نوسانات بازار ارز و تغییرات شدید و ناگهانی قیمت‌ها، این مجموعه توانسته تا حد زیادی نیاز هموطنان را به این نوع دستگاه با مجموعه تولیدات داخلی مرتفع سازد.

خرید اینترنتی دستگاه بسته بندی

اگر قصد تهیه دستگاه بسته بندی برای مجموعه تولیدی یا اشتغال خانگی خود را دارید، گزینه خرید اینترنتی با شرایط آسان و قابل دسترس، پیشنهادی مثبت در این زمینه است. به این منظور، می‌توانید با ورود به سایت شرکت بهفر ماشین البرز، ضمن مشاهده و مقایسه نمونه‌های موجود، سفارش خود را ثبت نمایید. ضمنا، کارشناس فروش نیز جهت ارائه راهنمایی های لازم و مشاوره در زمینه خرید دستگاه بسته بندی با شما همراه خواهد بود.

کلام پایانی

در انتهای این مطلب بار دیگر یادآور می‌شویم تولید ماشین آلات و دستگاه‌های ویژه بسته بندی در دنیای امروزی، به‌منزله بخشی از الزامات زندگی مطرح است. حفظ بهداشت مواد، سهولت در جابجایی، کاهش استهلاک و فساد مواد غذایی و مزیت‌های فراوان دیگر به‌واسطه این نوع بسته بندی جهت کاربران فراهم می‌گردد.

برای تهیه این نوع تجهیزات، علاوه بر روش حضوری، خرید اینترنتی و مراجعه به منابع معتبر و سایت‌های مرجع مانند بهفر ماشین البرز نیز در اختیار مشتریان قرار دارد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480042