استاندار همدان بر تقویت ارتباط و تعامل مدیران با ائمه جمعه تاکید کرد

استاندار همدان با بیان اینکه ائمه جمعه نهایت همکاری را در جهت تقویت همدلی بین ارکان نظام در سطح استان دارند، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی ارتباط و تعامل خود را با ائمه جمعه بیش از پیش تقویت کنند.‌

به گزارش خبرآنلاین استان همدان ؛ سید سعید شاهرخی در گردهمایی ائمه جمعه استان همدان، گفت: دغدغه‌های روحانیت و ائمه جمعه در راستای تقویت معیشت مردم قابل تحسین‌ است و ما نیز این مسائل را رصد کرده و در جهت رفع آن‌ها اقدام می‌کنیم.

وی از ائمه جمعه، هیات‌های مذهبی و جامعه روحانیت استان همدان به ‌خاطر تعامل و همکاری که با مسوولان دارند قدردانی کرد و افزود: با همکاری و همراهی یکدیگر برای حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها تلاش می‌کنیم.

شاهرخی به برخی انتظارات و درخواست‌های ائمه پاسخ داد و گفت: دولت تدبیر و امید مبنا را بر اعتدال قرار داده و از افراط و تفریط دوری می‌کند. 

استاندار همدان با بیان اینکه در دوران خدمتم در استان همدان در راستای وحدت و تقویت همدلی و وفاق گام برداشتم، خاطرنشان کرد: رمز موفقیت و پیشرفت استان در وحدت و انسجام بین مسئولان است.

وی مشارکت روحانیون در برنامه های مقابله و پیشگیری با کرونا را نمونه بارز این هم افزایی دانست و گفت: در سایه این تعامل روند شیوع کرونا نزولی شده و به سمت شرایط پایدار این بیماری پیش می رویم. 

استاندار همدان از ائمه جمعه استان خواست که تذکرات و هشدارهای لازم در جهت رعایت پروتکل‌ها را همچنان به مردم ارائه کنند تا شرایط عادی انگاری نشود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =