هاشم زاده هریسی: رأی دادن به سیاسیونی که به دنباله جن و خرافات باشند، حرام است /در زمان محمود احمدی نژاد خرافه بیشتر بود

برنا نوشت: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در زمان محمود احمدی نژاد خرافه و خرافات بیشتر بود و موضوع هاله نور هم جزو این دسته مسائل شناخته می شود.

آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در رابطه با به بحث جن‌گیری و ارتباط با جن‌گیران در فضای سیاسی و میان سیاستمداران، گفت: من برای کشوری که نظامی اسلامی دارد اما چنین مسائلی در آن مطرح می شود، متاسفم. 

او افزود: رای دادن و رای گرفتن و نماینده و رئیس جمهور شدن نباید بر اساس سحر و جادو باشد و باید با این افراد برای اداره کشور مبارزه کنیم. 

هریسی در ادامه گفت: مبارزه مردم با این افراد باید به این صورت باشد که ببینند چه کسانی دنبال کننده خرافه و خرافات هستند و به آنها رای ندهند. همگان بدانند رای به اینگونه افراد حرام است. 

او تصریح کرد: مهمترین مبنای دین اسلام مبارزه با خرافه است زیرا عقل و علم را از بین می برد. کسانی که با این مشی مبارزه نمی کنند و مشوق آن هستند به جان نظام افتاده اند اما همه مسئولین هم به این شکل نیستند و باید بتوانیم، افراد را از یکدیگر تفکیک کنیم.

او یادآور شد: در زمان محمود احمدی نژاد خرافه و خرافات بیشتر بود و موضوع هاله نور هم جزو این دسته مسائل شناخته می شود. البته با رفتن او به نوعی این موضوع کمتر شده بود اما نمی دانم چرا هنوز هم مطرح می شود و ادامه دارد.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =