هر آنچه لازم است درباره دستگاه‌های لیزر و درآمدزایی از طریق آن‌ها بدانید!

شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن تورم فزاینده که سبب تعطیلی گروهی از کسب و کارها شد، بسیاری از افراد را با این دغدغه مواجه ساخت که چگونه می‌توانیم ارزش پول خود را حفظ کنیم و درآمدی پایدار داشته باشیم؟ احتمالاً برای پاسخ به این پرسش با انبوهی از نظرات متفاوت برخورد خواهید کرد اما کارشناسان گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر تأسیس کلینیک زیبایی را به شما پیشنهاد می‌کنند.

شما می‌توانید تنها با تهیه دستگاه‌های موردنیاز و همکاری با پزشکی مجرب و تهیه مجوزهای لازم، خدمات متنوعی از قبیل لیزر موهای زائد ، لیفت و جوان‌سازی پوست ، خدمات لاغری و تناسب‌اندام را ارائه داده و از این طریق کسب درآمد کنید.

کدام دستگاه‌ها در کلینیک زیبایی موردنیاز است؟

نوع و تعداد دستگاه‌های موردنیاز برای تأسیس یک کلینیک زیبایی بستگی به شرایط کاری و خدمات مورد ارائه بستگی دارد اما می‌توان گفت اصلی‌ترین و پایه‌ای‌ترین دستگاه برای یک کلینیک زیبایی، دستگاه‌های لیزر موهای زائد هستند که در اینجا ما به معرفی انواع این گروه دستگاه‌ها می‌پردازیم.

دستگاه‌های لیزر رفع موهای زائد بدن

این دستگاه‌ها انواع و اقسام متنوعی دارند که هر کدام دارای ویژگی خاص خود می‌باشد . سه خانواده اصلی آن‌ها عبارت‌اند از لیزر دایود ، الکس دایود و اس اچ آر(SHR)

دستگاه لیزر دایود

لیزر دایود از خانواده لیزرهای نیمه رسانا می‌باشد و طول‌موج 800 تا 810 نانومتر را پوشش می‌دهد به همین دلیل قدرت نفوذ زیادی دارد و مناسب موهای تیره می‌باشد. این گروه از لیزرها به دلیل جواب‌دهی بسیار عالی، بی‌خطر بودن، مقرون به‌صرفه بودن و مناسب بودن برای تیپ‌های پوستی مختلف و ضخامت‌های مختلف مو، ملقب به استاندارد طلایی رفع موهای زائد می‌باشد.

دستگاه لیزر الکس دایود

این دستگاه‌ها طیف گسترده‌تری از امواج را نسبت به لیزر دایود و لیزر الکساندرایت در بر می‌گیرد. ویژگی مهم این دستگاه، ترکیب تکنولوژی لیزرهای دایود و لیزر الکساندرایت است که سبب می‌شود این دستگاه برای انواع گسترده‌تری از رنگ‌های پوستی مخصوصاً رنگ‌های تیره ترمناسب باشد.

در این دسته دو دستگاه بسیار پیشرفته و جدید لیزر الکس دایود رافائل و دستگاه لیزر الکس دایود دایموند پلاس توسط آفرودیت لیزر ارائه می‌شود.

دستگاه لیزر اس اچ آر(SHR)

این گروه از دستگاه‌ها را به دلیل طول‌موج وسیع و استفاده از لامپ زنون به عنوان منبع انرژی ، شبه لیزر نامیده می‌شوند . لیزرهای اس اچ آر(SHR) به دلیل فناوری نوین به کار گرفته شده در آن ، پیشرفت قابل‌ملاحظه ای نسبت به دستگاه‌های IPL  و Elight داشته‌اند و تقریباً این دو گروه دستگاه را منسوخ کرده است . این گروه دستگاه می‌تواند سرعت قابل توجه 10 شات در هر ثانیه را ارائه دهند.

برای راه‌اندازی کسب‌وکار و خرید دستگاه‌های زیبایی، اطلاعات کسب کنید.

کارشناسان شرکت مهندسی پزشکی آفرودیت آماده هستند تا به شما در زمینه انواع دستگاه‌های رفع موهای زائد و چگونگی راه‌اندازی کسب‌وکار در زمینه صنعت زیبایی مشاوره دهند. پس فرصت را از دست ندهید و برای مشاوره در زمینه راه‌اندازی کسب‌وکار زیبایی یا خرید لیزر الکساندرایت، الکس دایود یا دستگاه SHR با شماره: 22879501-021تماس بگیرید یا به واتس اپ 09199595133 پیام بدهید. فروش دستگاه‌های آفرودیت با ضمانت بازگشت کالا به مشتریان ارائه می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480366