پیشنهاد عجیب جواد خیابانی به وزیر ورزش: کی‌روش را برکنار و مهاجرانی را جایگزینش کنید!

مهر نوشت: مدیر کل سابق روابط عمومی وزارت ورزش بخشی از اتفاقات رخ داده در تیم ملی و زمان کارلوس کی‌روش را افشا کرد و گفت: جواد خیابانی پیشنهاد داد کی‌روش را برکنار و مهاجرانی را سرمربی تیم ملی کنیم!

 مازیار ناظمی مدیر کل سابق روابط عمومی وزارت ورزش در تازه‌ترین گفتگوی خود به ابعاد جدیدی از دوران حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد. او به پیشنهاد و درخواست عجیب جواد خیابانی در جریان مسابقات جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و تصریح کرد: جواد خیابانی به من زنگ زد و گفت "به وزیر بگو کی روش را امشب برداریم و حشمت مهاجرانی را سرمربی تیم ملی کنیم. مهاجرانی در امارات مربیگری کرده و بازی تیم‌های عربی را هم می‌شناسد و بازی با عمان سرمربی باشد". کی روش برکنار نشد و تیم ملی بازی با عمان را برد ولی دعوا ادامه داشت.

مدیر کل سابق روابط عمومی وزارت ورزش تاکید کرد: از آن طرف ما هم رفتار حرفه‌ای بلد نبودیم. خاطرم هست ایشان (کی روش) در برنامه مرحوم شفیع حرفی زد. وزیر ورزش با من تماس گرفت و گفت ایشان را دعوت کنیم تا ببینمش. این خطای مدیریتی است. از آن به بعد رئیس فدراسیون دیگر برای کی روش اهمیتی نداشت. کی روش باهوش بود. او در همان جلسه با وزیر می‌گفت "به چشمان من نگاه کنید و اگر مرا نمی‌خواهید همین الان بگویید".

ناظمی درباره اینکه بعد از جدایی کی روش صحبت از گزینه‌هایی چون کلینزمان و زیدان را مطرح کرده بود، گفت: دروغی گفته نشده است.

ناظمی درباره اینکه آیا ما به کارلوس کی روش باج می‌دادیم؟ گفت: ما به کی روش باج می‌دادیم و ناچار بودیم. کی روش به شدت دوست داشت سیستم را دور بزند و در جام ملت‌های آسیا در امارات هم همین کار را کرد. رسانه‌ها به مسئولان فشار وارد و مارپیچ سکوت ایجاد می‌کنند. به همین خاطر به جای حل کردن مسئله، رفتارهایی مثل رفتار کی روش رشد می‌کند. تیم ملی با کی روش می‌رفت یک نتیجه‌ای می‌گرفت و برای گرفتن پاداش فشار می‌آوردند.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    43 0
    آخه سیستم فشل شما چی داشت که کی روش بخواد دورش بزنه.