راه اندازی نمایشگاه دائمی مجازی فروش کتاب در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از راه اندازی نمایشگاه و فروشگاه دائمی مجازی فروش کتاب در استان قزوین در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در هجدهمین نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی استان که به ریاست جمالی پور، استاندار قزوین و با حضور اعضا برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور، باید نمایشگاه مجازی کتاب در استان قزوین راه اندازی شود و پیگیر راه ندازی و افتتاح نمایشگاه و فروشگاه دائمی مجازی فروش کتاب در استان با همکاری تعاونی ناشران استان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین همچنین بر افزایش تلاش‌ها برای ایجاد و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توسعه زیر ساخت‌های این حوزه در استان از جمله باغ کتاب و کتابخانه مرکزی تأکید کرد.

فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه‌های استان هم در این جلسه گفت: اقدامات ساخت کتابخانه مرکزی انجام شده است و به دنبال محصور کردن زمین کتابخانه و جذب سرمایه گذار هستیم.

محمدبیگی با بیان اینکه به زودی کتابخانه کوهین هم  تجهیز و راه اندازی می‌شود تاکیدکرد: برای تامین اعتبار طرح کتاب رسان در استان نیازمند حمایت مسئولان هستیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =