فکری: استقلال باید به فکر مراحل بالاتر از گروه مرگ باشد

فارس نوشت:سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال تیمی است که باید به فکر بعد از این گروه و مرحله باشد، این واقعیتی است که همه به آن آگاه هستیم و باید به مراحل بالاتر از این گروه فکر کنیم.

محمود فکری در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا و حضور استقلال در گروه مرگ این مسابقات اظهار داشت:گروه مرگ؟ در واقع استقلال تیمی است که باید به فکر بعد از این گروه و مرحله باشد. این واقعیتی است که همه از آن آگاه هستیم و می‌دانیم باید به مراحل بالاتر از این گروه فکر کنیم.

وی افزود: تیم‌های قدرتمند و خوبی در گروه ما قرار گرفتند و فکر می‌کنم باید در مراحل بالاتر به چنین تیم‌هایی برخورد می‌کردیم اما به هر حال قرعه کشی صورت گرفته و ان‌شاءالله تا زمان برگزاری مسابقات خود را آماده خواهیم کرد و به امید خدا از این گروه صعود خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط آبی پوشان نیاز به تقویت دارند یا خیر، عنوان کرد: مطمئنا استقلال باید تقویت شود. هم برای لیگ و هم برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم باید تقویت شود و امیدوارم بازیکنان مدنظر ما در چند پستی که برنامه ریزی کرده‌ایم، جذب شوند. ما چند جای خالی داریم که از همان جای خالی برای تقویت تیم استفاده می‌کنیم.

فکری در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط بازیکنی از استقلال جدا می‌شود یا خیر گفت: در حال حاضر کسی از ما جدا نمی‌شود و ما به همه بازیکنانمان نیاز داریم. گروه استقلال گروه سختی است و همان طور که گفتم چند جای خالی در لیست ما وجود دارد که آن جای خالی را پر خواهیم کرد.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیمش در بازی روز جمعه اضافه کرد: محمدحسین مرادمند را در اختیار نداریم و متأسفانه دیاباته هم در تمرین امروز آسیب دیده و برای گرفتن MRA راهی بیمارستان شده است. اگر مشکلی نباشد او به تیم ما اضافه خواهد شد، در غیر این صورت او در تهران باقی خواهد ماند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص این که چرا تصمیم گرفت تیمش را یک روز زودتر به مسجدسلیمان اعزام کند اظهار داشت: با توجه به مسیری که از اهواز تا مسجدسلیمان داریم، تصمیم گرفتیم تیم را یک روز زودتر اعزام کنیم چون اگر می‌خواستیم فردا راهی اهواز شویم به یک سری از کارهایمان نمی‌رسیدیم و کار سخت می‌شد. امیدوارم بازی خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان داشته باشیم چون می‌دانیم آنها تیمی سخت کوش هستند که بازی کردن مقابلشان کار دشواری است، اما سعی می‌کنیم با ارائه عملکرد خوب به 3 امتیاز این بازی دست پیدا کنیم.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین امدبخش IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    9 22
    تیم اقای فکری اول تیم اول گروه اسیا صعود میکنه قهرمان لیگ جام حفی هم داریم اگر مافیا سرخ اجازه بده فوتبالی لیگ به پایان برسه تیم خاص رو کل ایران دیگه شناخت دارن ابیته 4444
  • نکته سنج NL ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    3 1
    اقای فکری شما اگه در این گروه سوم هم شدین بدونید که بهترین مربی هستین که استقلال در این چند سال داشته
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    1 2
    با تو فکر نمیکنم ولی اگه مجیدی یا استرا بود صد در صد