رویکرد فعالیت‌های اوقاف باید دینی انقلابی باشد

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: فعالیت‌ها باید هدفمند و برنامه‌ریزی شده و رویکرد فعالیت‌ها دینی انقلابی باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی، مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در جلسه هم اندیشی و همفکری با حضور امنا امامزاده صالح ابن الحسن(ع) و بقعه متبرکه چهارانبیا(ص) قزوین که با حضور  معاون فرهنگی و اجتماعی و روسای ادارات اوقاف شهرستان قزوین و بهره وری اقتصادی اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: حضور و توفیق خدمت به امامزاده و چهار انبیا الهی نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده است.

او ادامه داد : باید از کوچک انگاری در وظایف خود دوری نماییم زیرا به فرمایش حضرت امام روح الله(ره) باید در هرجایی که فعالیت می کنیم آن جا را مرکز عالم بدانیم و اگر وظیفه خود را به درستی انجام ندهیم کار عالم لطمه می بیند.

مجیدی ادامه داد: آنچه حساسیت فعالیت را در اوقاف و امامزادگان دو چندان می کند علاوه بر وجود قوانین و مقرارات قانونی وجود موازین احکام شرعی می باشد لذا باید با عمل خود کاری انقلابی و جهادی و با توجه به حساسیت های موجود انجام دهیم.

او ادامه داد: باید در جذب خیرین و انجام فعالیت ها ، هدفمند و برنامه ریزی شده عمل کنیم و این برنامه ریزی بر محور اهداف انقلاب و نظام باشد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در پایان گفت: رویکرد فعالیت های ما باید دینی انقلابی باشد باید از ابزارهای مختلف هم در راستای این رویکرد استفاده کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1480790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =