پیگیری وضعیت سلامتی علی انصاریان در «طبیب»

ایسنا نوشت: برنامه «طبیب» در ارتباطی تلفنی با دکتر هاشمیان، آخرین وضعیت علی انصاریان را پیگیری خواهد کرد.

«طبیب» که هر روز پذیرای یک پزشک و تخصص ویژه است و یک موضوع پزشکی خاص را بررسی می‌کند، امروز (شنبه ۱۱ بهمن‌ماه) میزبان فوق تخصص ارتوپدی است و موضوع درمان درد های زانو و شانه را بررسی خواهد کرد. این برنامه در بخش دوم پذیرای متخصص طب ایرانی است و به موضوع تشخیص مزاج ها خواهد پرداخت و همچنین در ارتباطی تلفنی با دکتر هاشمیان، آخرین وضعیت علی انصاریان را پیگیری خواهد کرد.

برنامه «طبیب» فردا ( یکشنبه‌ ۱۲ بهمن) نیز میزبان متخصص و جراح گوش و حلق و بینی بوده و موضوع سنگین شدن گوش را بررسی خواهد کرد و دقایقی نیز متخصص غدد و متابولیسم  با موضوع کرونا و دیابت به مهمانی طبیب خواهد آمد.

همچنین در روز (دوشنبه ۱۳ بهمن‌ماه) دکتر جانبابایی معاون درماون وزارت بهداشت با مرور آخرین تحولات مربوط به کرونا و پزشک فوق تخصص بیماری های عفونی با موضوع واکسن کرونا مهمان آنتن شبکه سه در برنامه «طبیب» خواهند بود.

«طبیب» همچنین در روز (سه شنبه ۱۴ بهمن) پذیرای متخصص و جراح ارتوپد با موضوع جراحی دست و پزشک فیزیوتراپی با موضوع بهبود تنفس بیماران کرونایی خواهد بود.

برنامه تلویزیونی «طبیب» در روز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) میزبان متخصص جراحی عمومی با موضوع پیشگیری از بیماریهای فتق و همچنین دکتر یارقلی کارشناس طب ایرانی با موضوع پرسش و پاسخ مخاطبان است.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =