افتتاح ۵۳مرکز "مثبت زندگی" در قزوین

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۵۳مرکز مثبت زندگی با هدف ارتقاء کیفیت خدمات بهزیستی به مددجویان تحت پوشش در ایام الله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضاوارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به ارتقاء کیفیت خدمات به مددجویان و تسریع در ارائه خدمات گفت: تاسیس مراکز مثبت زندگی  در راستای تحقق چشم انداز سازمان بهزیستی و توسعه ماموریت ها و ضرورت توسعه خدمات عدالت محور و بهره مندی از ظرفیت های مردمی و تحقق شاخصهای سلامت اجتماعی و رعایت حقوق شهروندی است.

او ادامه داد: با عنایت به بند ۴ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بند ۴ ماده ۵۷ قانون احکام دائمی به منظور سازماندهی شبکه ای و ارائه خدمات بر پایه عدالت، ۵۳واحد غیر دولتی تحت عنوان مراکز مثبت زندگی جهت ارائه مجموعه ای از خدمات سطح یک سازمان بهزیستی در قالب ۲۲خدمت با محوریت مددکاری اجتماعی و در بستر فناوری و بهتر زیستن آحادجامعه در بهمن ماه سال جاری دراستان قزوین راه اندازی می شود.

این مقام مسئول اهداف مهم ایجاد این مراکز را تسهیل دسترسی گروه های هدف به خدمات سازمان، توزیع عادلانه، ارائه متمرکز، ارتقاءکیفیت خدمات، کاهش بهای تمام شده، کاهش زمان و مسافت مراجعه مددجو، پاسخگویی، دریافت خدمات سطح یک و افزایش رضایت مندی مردم برشمرد.

وارثی با اشاره به نحوه تشکیل این مراکز در هر شهرستان بر اساس پرونده های مستمری بگیر گفت: توزیع جغرافیایی پرونده ها، تکریم ارباب رجوع بر اساس توجه به ارزش ها و فرهنگ های هر منطقه و دسترس پذیری آسان از دیگر اهداف این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین بیان کرد: تامین نیروی  انسانی شاغل در هریک از این مراکز بر اساس رشته های مرتبط با سازمان و با انجام مصاحبه صورت می گیرد و پرونده های اختصاص یافته به صاحب امتیاز هر مرکز ۴۵۰پرونده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =