رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نمی‌دانم چقدر خبر کشته شدن بن لادن دقیق است، گفت که این حرف جدیدی از سوی آمریکایی‌ها نیست.

 به گزارش خبرآنلاین، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس ‌در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرآنلاین درباره واقعی بودن خبر کشته شدن بن لادن، گفت:‌ ابتدا باید بگویم این خبر که از سوی آمریکایی‌ها منتشر شده ‌چقدر دقیق است، چرا‌که آنها چندین بار اعلام کردند که بن لادن مرده است و این حرف جدیدی نیست. ولی درباره واقعی بودن کشته شدن وی باید بگوییم که بنده هم این موضوع را از طریق اخبار شنیده ام.

 وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها 10 سال است که به کشور افغانستان حمله کردند، افزود: آمریکایی‌ها هدف از حمله خود به کشور افغانستان را مقابله با عاملان حادثه 11 سپتامبر اعلام کردند و گفتند که می‌خواهند با ملاعمر و طالبان برخورد کنند اما اکنون اگر راست گفته باشند که بعد از 10 سال بن لادن را کشته‌اند، کار بزرگی نکرده‌اند.

 بروجردی اظهار داشت:‌ امروز 47 و یا 48 کشور در افغانستان نیروی نظامی دارند و آمریکایی‌ها می‌خواهند با افغانستانی‌ها قرارداد امنیتی امضا کنند اما ما فکر می‌کنیم ملت غیور و مسلمان افغانستان که حاضر به تحمل اشغالگری اتحادیه جماهیر شوروی نشده بودند، اشغالگری آمریکایی‌ها را هم نخواهند پذیرفت؛ منتهی آمریکایی‌ها در افغانستان یک سیاست شیطنت‌آمیزی را در پیش گرفتند که نتیجه‌بخش نخواهد بود. 

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 148133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =