۷۰ درصدتخفیف ویژه دانش آموزان به مدت محدود

مرکز تخصصی آموزش آنلاین با استاد به مناسبت روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن ۷۰% تخفیف برای کلاسهای آنلاین کلیه مقاطع تحصیلی لحاظ نموده است.

گروه آموزشی با استاد با همت یکی از بانوان کارآفرین و زحمت کش که از دبیران  نمونه و بازنشسته آموزش و پرورش هستند از سال ۱۳۸۰ فعالیت آموزشی خود را به صورت رسمی آغاز نمودند و از سال ۱۳۹۸ و با همه گیری ویروس کرونا برای جبران عدم امکان حضور دانش آموزان در مدرسه و آموزشگاه، شیوه آموزش مجازی را در دستور کار خود قرار دادند و با وب سایت آموزشی بااستاد که یک سایت تخصصی آموزش آنلاین می باشد گامی مهم در جهت برگزاری کلاس آنلاین  و آموزش آنلاین با کیفیت بالا به مانند آموزش حضوری برداشتند.

این گروه آموزشی که متشکل از تعدادی از اساتید مجرب از بهترین مدارس تهران می باشد از سال ۱۳۸۰ به ارائه خدمات آموزشی از پیش دبستانی تا متوسطه دوم پرداخته است. و اینک بعد از سالها فعالیت موفق آموزشی، مدیران این مجموعه تصمیم گرفته اند به عنوان مسئولیت اجتماعی و با توجه به عدم دسترسی بسیاری از دانش آموزان به آموزش مجازی با کیفیت و ضعف بنیه مالی بسیاری از خانواده ها در هفته گرامیداشت مقام زن کلیه کلاسهای زنده و آنلاین مجموعه را اعم از آموزش پیش دبستانی، دبستانی، آموزش مجازی متوسطه اول، متوسطه دوم و کلاسهای فوق برنامه را با ۷۰ درصد تخفیف ارائه نمایند. با اجرایی شدن این طرح دانش آموزان سراسر کشور قادر خواهند بود با یک چهارم شهریه مصوب ثبت نام خود را نهایی نمایند. شایان ذکر است که کلیه کلاسها به صورت زنده و آنلاین برگزار می شود و دانش آموزان بدون نیاز به نصب نرم افزار می توانند به آسانی و با حداقل امکانات وارد کلاس آنلاین شوند و همزمان با تدریس آنلاین، سوالات خود را از استاد مربوطه به طور زنده بپرسند و در همان جلسه رفع اشکال نمایند.

اولیاء و دانش آموزان عزیز می توانند جهت ثبت نام ترم جدید بهمن ماه  و استفاده از بن تخفیف ۷۰ درصدی  طرح  مذکور به وب سایت رسمی آموزش آنلاین با استاد به نشانی www.baostad.com   مراجعه نمایند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481620