محرومیتی که نزدیک بود سامان قدوس را بازنشسته کند!

ایسنا نوشت؛ هافبک ایرانی تیم برنتفورد عنوان کرد روزهای سختی را در دوران محرومیتش پشت سر گذاشته است.

به نقل از کانال فوتبال سوئد، سامان قدوس دوران سختی را در یک سال گذشته سپری کرد و انتقال نافرجام او به تیم اوئسکا اسپانیا باعث شکایت این تیم و محرومیت قدوس شد و این بازیکن چندین ماه نتوانست بازی کند.

برنتفورد در ۶ دیدار اخیر خود در لیگ دسته یک انگلیس به ۵ برد و یک تساوی رسیده است و در رده سوم قرار دارد و یکی از شانس های صعود به لیگ برتر محسوب می شود.  هر چند قدوس ابتدا نیمکت نشین بود ولی درخشش در بازی‌های اخیر با زدن گل و ثبت پاس گل باعث شد او به بازیکن ثابت این تیم تبدیل شود.

سامان قدوس درباره شرایط خود گفت: هنوز واقعاً در فرم عالی نیستم اما من کم کم در حال بهتر شدن هستم و تمرینات خوب و منظمی دارم. فکر می کنم دلیل این کم کم بهتر شدن این است که من شروع به بازیابی ریتم فوتبال و تمرین کردم. واضح است که  محرومیت صدمه بدی به من وارد کرده است. پس از آن شیوع کرونا باعث شد رقابت های فوتبال برگزار نشوند. همه این ها باعث شد از شرایط بازی دور باشم. از حضور در برنتفورد خیلی خوشحال هستم و کاملا اینجا راحتم و فکر می کنم باشگاه خیلی به من کمک کرده تا بهتر شوم.

بازیکن ایرانی درباره محرومیت خود نیز گفت: مشخص است که سخت بود، یکی از سخت ترین مواردی است که من تجربه کرده ام. همه چیز بسیار منفی بود. این اتفاق روی خواب من تأثیر گذاشت. من همیشه استرس داشتم و فکر می کردم که چه اتفاقی خواهد افتاد. این دوره ای بود که فقط برای جلوگیری از استرس به فکر ترک فوتبال افتادم اما آیا از نظر شرایط ذهنی قوی تر شدم؟ بله! آیا من فوتبالیست بهتری شدم؟ فکر می کنم همینطور است. روزی سه بار تمرین می کردم. من در شرایط عالی قرار داشتم زیرا از نظر ذهنی به خودم گفتم که یک دوره چهار ماهه اضافی برای تمرین و بهتر شدن دارم.

او در پایان گفت: چنین اتفاقی نباید برای یک فوتبالیست رخ دهد و اصلا دوست ندارم درباره آن صحبت کنم و شاید یک روز یک کتاب درباره این مضوع نوشتم. اکنون تمام تمرکز من روی موفقیت تیم و بهتر شدن خودم است.

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1481992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =