نامه آخر فیفا برای پرسپولیس را منتشر کنید آقایان!

امروز خبرآنلاین خبری منتشر کرد درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس.

سپهر ستاری؛ بارها و بارها مشخص شده اخباری که تکذیب می‌شود صحت داشته اما هیچگاه کسانی که دست به تکذیب زده‌اند، بعد از تائید آن مصاحبه خود را پس نگرفته و به اشتباه خود اعتراف نکرده اند. فیفا چندی قبل و بعد از شکایت ماریو بودیمیر به باشگاه پرسپولیس نامه نوشت در صورتی که تا روز 12 بهمن ماه طلب 500 هزار دلار این بازیکن را پرداخت نکند، از سه پنجره نقل و انتقالات محروم می شود. ظاهرا همه این نامه را یک شوخی فرض کرده اند که اینگونه اخبار را تکذیب می کنند. روز یکشنبه فریبرز محمودزاده مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در تلویزیون گفت: «فیفا با هیچ باشگاهی شوخی ندارد و وقتی آنها طلب خود را ندهند از همان لحظه که زمان به پایان می رسد، از نقل و انتقالات خود محروم هستند.» 
او این توضیحات را دقیقا درباره ماجرای بودیمیر و پرسپولیس داد. محمودزاده با زبان بی زبانی گفت اگر پرسپولیس نتواند پول را تا امروز(همان یکشنبه) بپردازد محروم است. بعد از انتشار خبر محرومیت قرمزها از سه پنجره نقل و انتقالات در خبرآنلاین اما مسئولان خود را به خواب خرگوشی زده و علاوه بر تکذیب آن گفته اند: «هنوز فیفا به ما نامه ای نداده!» ظاهرا آنها نامه قبلی را به درست نخوانده اند که چنین ادعایی می کنند. اولا فیفا دو روز تعطیل بوده. دوما وقتی قبلا نامه زده اگر تا یکشنبه پول پرداخت نشود، محروم هستید دیگر چه نیازی به نامه دیگری است؟! بهتر نیست مسئولان فوتبال ایران که دست به تکذیبیه‌شان خوب است و بیکار در دفتر خود نشسته اند تا زیر همه چیز بزنند، به جای این کار گزارشی از فعالیت خود و دلیل پرداخت نشدن طلب بودیمیر بدهند؟ بهتر نبود مسئولان پرسپولیس بگویند نتوانسته اند پول جور کنند؟ بهتر نبود بعضی مسئولان فدراسیون هم حداقل در این شرایط سکوت کنند و چیزی را که می دانند واقعی است، تکذیب نکنند؟

نیاز به توضیح اضافه دیگری نیست. فقط لازم است مصاحبه روز شنبه ابراهیم شکوری معاون اجرایی پرسپولیس را بخوانید: « در این رابطه ما تا فردا(همان یکشنبه) فرصت داریم.... امیدواریم پنجره نقل و انتقالات ما بسته نشود.» 
حالا مصاحبه های امروز مسئولان را بخوانید که چطور فریاد می زنند: «تکذیب، پنجره بسته نشده!»

نکته مهمی که مسولان در خبر منتشره به آن دقت نکردند، موضوع رفع محرومیت در لحظه پرداخت بدهی بود. پرسپولیس اگر پس فردا هم بتواند پول بودیمیر را بدهد دیگر در نقل و انتقالات محروم نیست. همین امروز ابراهیم شکوری کد داد و گفت: «این امیدواری را می دهم که با تسویه بدهی می توانیم برای دوم اسفند بازیکنان مدنظر را جذب کنیم.» 

تمام!

252 252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1482020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین امدبخش IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    9 88
    فیفا فقط نتقل انتقلات نباشه باید از این تین همین فصل شش امتیاز کسر بشه تیم خاص حکومتی
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      45 0
      کیسه کش